943

دو بسته الحاقی King of Cards و Showdown بازی Shovel Knight تاخیر خوردند


( )


10/( )

سریال

استودیو یات کلاب اعلام کرده است که بسته‌های الحاقی‌ King of Cards و Shodown بازی Shovel Knight به‌دلیل نیاز به پولیش بیشتر، تاخیر خورده‌اند.
 
علاقه‌مندان به بازی Shovel Knight برای تجربه‌ دو بسته الحاقی آخر بازی باید مدت زمان بیشتری را صبر کنند. طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو یات کلاب (Yacht Club)، سازنده بازی شاول نایت، در وبسایت رسمی خود نوشته است که محتویات آینده این بازی تاخیر خورده‌اند. به‌عبارتی دو بسته الحاقی King of Cards و Shodown به‌همراه آمیبو و باندل‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ شاول نایت برای چند ماه تاخیر خورده‌اند. بسته‌های الحاقی‌ ذکر شده در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۸ (۹ آوریل) عرضه شوند. در ادامه مشخص شده است که دلیل این تاخیر پولیش بیشتر و ایجاد هماهنگی بهتر میان چند تیم داخل استودیو است، زیرا عرضه‌ چهار محصول ذکر شده به‌صورت همزمان، اولویت اصلی استودیو یات کلاب است. تیم سازنده قصد دارد تمامی محتویات را در قالب کارتریج/دیسک عرضه کند و همچنین پولیش و کیفیت بسته‌های الحاقی را به حد استاندارد و برازنده اسم Shovel Knight برساند. استودیو یات کلاب در این باره می‌گوید: ما متوجه هستیم که تاخیر زدن باعث ناامیدی می‌شود. برای برقراری ارتباط بهتر و رخ ندادن مشکلات مشابه، تاریخ عرضه‌ دقیقی را اعلام نمی‌کنیم. زمانی که از تمامی موارد نظیر مراحل عرضه بازی و آپدیت‌های روز عرضه مطمئن نشویم، تاریخ عرضه‌ی دقیقی را اعلام نمی‌کنیم.
امیدواریم در آینده نزدیک دو بسته الحاقی بازی، مراحل پولیش خود را به‌ موفقیت پشت سر بگذارند و در دسترس هواداران قرار بگیرند. همچنین نمایشگاه Pax East نیز به‌زودی برگزار می‌شود و انتظار می‌رود شاهد اطلاعات بیشتری حول بسته‌های الحاقی‌ King of Cards و Shodown بازی Shovel Knight باشیم. Shovel Knight: King of Cards شامل ۳۰ سطح مجزا است، اما از نظر زمان، کوتاه‌تر از مراحل اصلی بازی هستند. این در حالی است که Shovel Knight: Showdown دارای داستان مخصوص به‌خودش است. از این رو شاهد کاراکترهای جدید و مراحلی مختلف خواهیم بود.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x