944

اطلاعاتی جدید از بسته‌ های الحاقی بازی Jump Force منتشر شد


( )


10/( )

سریال

با توجه به اخباری که منتشر شده اس، اولین بسته‌ الحاقی بازی Jump Force در ماه می (اردیبهشت-خرداد) به عنوان بخشی از سیزن پس آن، در دسترس قرار می‌‌گیرد.
 
مدتی است که بازی Jump Force، اثر مورد انتظار استودیو باندای نامکو (Bandai Namco) که متاسفانه عملکرد ناامیدکننده‌ای را ثبت کرده است، منتشر و علاقه‌مندان را به خود مشغول کرده است. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی و به لطف مواردی که از نشریات مختلف به بیرون درز کرده حالا اطلاعات بیشتری از بسته‌های الحاقی بازی مذکور داریم. این اطلاعات جدید خاطر نشان می‌کنند اولین DLC بازی که بخشی از سیزن پس آن هم به شمار می‌رود و می‌توان به‌ صورت جداگانه خریداری‌اش کرد، در ماه مِی (اردیبهشت-خرداد) در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. گفتنی است که بسته‌های الحاقی بازی مجموعا ۹ شخصیت جدید را به بازی اضافه می‌کند. انتظار می‌رود با آپدیت‌ها و بسته‌های الحاقی که برای بازی منتشر می‌شود، مشکلات مختلقی که بازی از آن‌ها رنج می‌برد مثل ایراد انیمیشن‌ها و مواردی از این دست، همگی حل شوند و بازی تجربه‌ای جذاب که هواداران مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند ارائه کند. هرچند گرافیک جامپ فورس به شدت چشم‌نواز است، اما خشک بودن بیش از اندازه میان‌پرده‌های بازی،‌ ماموریت‌های خسته‌کننده و در نهایت تغییرات ایجاد شده در گیم‌پلی، باعث شده است تا با اثری متوسط و در مواقعی ضعیف روبرو باشیم. Spike Chunsoft نتوانسته چه در زمینه داستانی و چه در زمینه موسیقی خوب عمل کند و بازی بعد از چند ساعت به سرعت خسته‌کننده و تکراری می‌شود. اگر طرفدار مجموعه‌های شونین جامپ هستید، این بازی می‌تواند سرگرم‌تان کند، در غیر این صورت بهتر است پول خود را جای دیگری خرج کنید.
ساخته‌ی جدید و فایتینگ باندای نامکو یعنی Jump Force را هم‌اکنون می‌توانید روی پلی استیشن 4، پی سی و ایکس باکس وان تجربه کنید.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x