377

بازی Sekiro: Shadows Die Twice توسط ESRB رده بندی سنی شد


( )


10/( )

سریال

بنیاد رتبه‌بندی سنی ESRB، بازی Sekiro: Shadows Die Twice را رتبه بندی کرد؛ طبق پیشبینی‌ها این بازی رده‌بندی بزرگسال را به خود اختصاص داده است. رتبه‌بندی‌های سنی ESRB می‌توانند بسیار جالب باشند زیرا گاهی اوقات باعث لو رفتن کل بازی، پورت یا زمان انتشار بازی فیزیکی قبل از اعلام رسمی آن می‌شوند. علاوه بر آن توضیحات ارائه شده گاهی نشان می‌دهد بازیکنان می‌توانند توقع چه محتوایی از بعضی بازی‌ها را داشته باشند. بازی Sekiro: Shadows Die Twice، محصول استودیو فرام سافتور (FromSoftware) و کمپانی اکتیویژن (Activision)، توسط بنیاد رتبه‌بندی سنی ESRB رتبه بندی شده و همانطور که حدس زده می‌شد رتبه Mature یا بزرگسال را دریافت کرده است. پس از منتشر شدن تریلرهای بازی Sekiro: Shadows Die Twice متوجه شدیم FromSoftware روند ساخت بازی‌هایی با تم خونین و شخصیت‌های خشن خود را با این بازی ادامه‌ می‌دهد. متن منتشر شده توسط ESRB می‌تواند بخشی از داستان بازی را لو دهد مطالب مرتبط:
نگاهی به اطلاعات و جزئیات بازی Sekiro: Shadows Die Twice
  خلاصه‌ی توضیحاتی که همراه با رده‌بندی این بازی منتشر شده، فقط به دو موضوع صحنه‌های خون و خونریزی و خشونت شدید اشاره کرده است و خبری از پرداخت‌های درون برنامه‌ای نیست که این موضوع خبرهایی که قبلا در این رابطه منتشر شد را تایید می‌کند. شما می‌توانید خلاصه‌ی این توضیحات را در زیر مشاهده کنید: Sekiro: Shadows Die Twice یک بازی سبک اکشن ماجراجویی است که بازیکن نقش یک شینوبی شکست خورده را برعهده می‌گیرد که ماموریت بازپس گرفتن ارباب خود در ژاپن باستان را برعهده دارد. بازیکنان از شمشیر و دست مصنوعی برای مبارزه با افراد قبیله‌ی دشمن و شیاطین فراطبیعی در مبارزه‌ای جنون آمیز استفاده می‌کنند. در اثر کشتن دشمنان جلوه‌های پاشیدن خون وجود دارد؛ برخی از حملات باعث بریده شدن سر و یا قطع عضو می‌شود. کات‌سین‌های بازی اعمال خشونت‌ آمیز مضاعف نشان می‌دهد؛ مردی شمشیر در سینه‌اش فرو می‌رود و کودکی خارج از صحنه با شمشیر ضربه می‌خورد.
بازی Sekiro: Shadows Die Twice در تاریخ دوم فروردین ماه ۱۳۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 وایکس باکس وان عرضه می‌شود.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x