1 103

دانلود Gangstar Vegas – بازی گانگستار وگاس برای اندروید


( )


10/( )

سریال

Gangstar Vegas – mafia gams بازی فوق العاده زیبا و هیجان آور گنگستر وگاس از استودیوی بازیسازی Gameloft برای دستگاه های اندرویدی است که تا به این لحظه +50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و توانسته امتیاز عالی 4.4 از 5.0 را از آن خود نماید و به عنوان یکی از گرافیکی ترین و محبوب ترین بازیهای اکشن انتخاب شود و همه دوستداران بازیهای جی تی آ مجذوب ان شوند! اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود ؛ در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا، نقشه ای بسیار وسیع تر از نسخه ی قبلی و آزادی های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است. بازی Gangstar Vegas بیش از 80 ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید! 2 در بازی Gangstar Vegas می توانید آزادانه در شهر رفت و آمد کنید، ماموریت های مختلف انجام دهید، هرج و مرج ایجاد کنید و تبدیل به یک گانگستر بزرگ و خطرناک بشوید. این بازی فوق العاده سرگرم کننده درست مثل سری بازی های محبوب جی تی ای به شما امکان استفاده از انواع و اقسام وسایل نقلیه و تفنگ ها را می دهد، در کنار همه این ویژگی ها گنگستر وگاس با گرافیک شگفت آورش می تواند جزو بهترین بازی های Open World اندروید قرار گیرد! اگر شما نیز یکی از طرفداران بازی های محبوب جی تی ای می باشید و دوست دارید که یک نسخه ی هیجانی با امکانات  بالا از آن را همیشه و در همه جا همراه خود داشته باشید، به شما پیشنهاد می کنیم که همین حالا بازی خارق العاده  Gangstar Vegas را از DLfars دریافت کنید! 3 ویژگی های بازی Gangstar Vegas: امکان استفاده از انواع وسایل نقلیه مثل ماشین، کامیون، هواپیما، جت های جنگنده و… امکان استفاده از سلاح قدرتمند و متنوع ارتقا مهارت ها و سفارشی کردن ظاهر خود وجود بیش از ۸۰ ماموریت مختلف برای انجام دادن امکان ساخت یک تیم مافیایی و برنده شدن در جنگ های مافیایی گرافیک خیره کننده اچ دی + صدا گذاری حرفه ای و مهیج 4 دستورالعمل نصب و اجرای بازی Gangstar Vegas :
ابتدا فایل apk را دانلود و نصب نمایید. فایل دیتا را دانلود و آن را از حالت فشرده خارج سازید و ان را در مسیر Android/Obb کپی کنید. بازی را اجرا کنید… آموزش حل مشکل لایسنس در اجرای بازی : (در صورت مواجه شدن)
ابتدا به Setting گوشی رفته و کش دو برنامه Google play service و Google play store رو پاک کنید ؛ (clear cache بزنید) سپس فیلت-رشکن خود را فعال کنید. مارکت گوگل را اجرا کرده و بازی فوق را سرچ کنید و روی دانلود کلیک کنید تا چند کیلوبایت دانلود شود! بعد از این کار دانلود را متوقف و از فایل نصبی و دیتای اینجا استفاده کنید و بازی را بدون لایسنس بازی کنید! [ابتدا خطای لایسنس را حل می کنید بعد اقدام به نصب بازی بکنید] .  
فایل نصبی بازی Gangstar Vegas - mafia game
دانلود
34,07 مگابایت
apk
گزارش خرابی
گزارش مشکل

چنانچه در دانلود فیلم /سریال /پخش آنلاین زیرنویس مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهید.

لطفا دقت کنید که در هنگام دانلود فیلتر شکن فعال نداشته باشید.

برای مطلع شدن از رفع مشکل می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

لینک
فایل دیتای بازی Gangstar Vegas - mafia game
دانلود
1,15 گیگابایت
rar
گزارش خرابی
گزارش مشکل

چنانچه در دانلود فیلم /سریال /پخش آنلاین زیرنویس مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهید.

لطفا دقت کنید که در هنگام دانلود فیلتر شکن فعال نداشته باشید.

برای مطلع شدن از رفع مشکل می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

لینک


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x