دانلود فیلم The Godfather 1972 دوبله فارسی


The Godfather

( پدرخوانده )

گاد فادر

به کارگردانی  

و نویسندگی


بازیگران

:  Marlon Brando | Al Pacino | James Caan |

ژانر:

جنایی , درام
175 دقیقه |

رده سنی:

+17 | انگليسي +دوبله فارسی |
10/9.2( 1,954,449 )
آمريکا(1972 )
دوبله فارسی

فیلم The Godfather

خلاصه داستان : فیلم The Godfather 1972 «دون ویتو کورلئونه» (براندو) یکی از رؤسای پرقدرت مافیاست که به خاطر کمک هایش به مهاجران ایتالیایی در نیویورک به «پدرخوانده» معروف است. پس از مرگ «دون ویتو»، جای او را پسر کوچک خانواده، «مایکل» (پاچینو)، می گیرد که پیش از این علاقه ای به فعالیت های غیرقانونی خانواده اش نداشته است. «مایکل» خیلی زود با یک سری قتل و کشتار و پس از تصفیه ی خرده حساب های قدیمی، پدرخوانده ی جدید می شود.
 
کیفیت : 720p BRrip رزولوشن : 1280x536
دانلود
پخش آنلاین
mp4
گزارش خرابی
گزارش مشکل

چنانچه در دانلود فیلم /سریال /پخش آنلاین زیرنویس مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهید.

لطفا دقت کنید که در هنگام دانلود فیلتر شکن فعال نداشته باشید.

برای مطلع شدن از رفع مشکل می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

لینک
کیفیت : BRrip 1080p رزولوشن : 1920x800
دانلود
پخش آنلاین
2,79 گیگابایت
mp4
گزارش خرابی
گزارش مشکل

چنانچه در دانلود فیلم /سریال /پخش آنلاین زیرنویس مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهید.

لطفا دقت کنید که در هنگام دانلود فیلتر شکن فعال نداشته باشید.

برای مطلع شدن از رفع مشکل می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

لینک
 

 

درباره The Godfather بیشتر بدانید

پدرخوانده (انگلیسی: The Godfather) یک فیلم جنایی آمریکایی در سال ۱۹۷۲ به کارگردانی فرانسیس فورد کوپولا است که فیلم‌نامه‌اش را به همراه ماریو پوزو نوشت این فیلم بر پایهٔ رمان به همین نام از پوزو است که پرفروش‌ترین رمان ۱۹۶۹ شد. در این فیلم مارلون براندو، آل پاچینو، جیمز کان، ریچارد اس. کاستلانو، رابرت دووال، استرلینگ هایدن، جان مارلی، ریچارد کونته و دایان کیتن ایفای نقش می‌کنند. این نخستین قسمت از سه‌گانهٔ پدرخوانده است. داستان این فیلم از ۱۹۴۵ تا ۱۹۵۵ اتفاق می‌افتد و به شرح حال خانواده کورلئونه تحت پدرسالار ویتو کورلئونه (براندو) می‌پردازد که بر تحول پسر کوچکش، مایکل کورلئونه (پاچینو) از یک خانوادهٔ خارجی بی‌رحم تا رئیس مافیای ظالم تمرکز دارد. پارامونت پیکچرز حقوق این رمان را پیش از این‌که محبوبیت پیدا کند، با ۸۰٬۰۰۰ دلار به‌دست‌آورد.مدیران اجرایی این استودیو در یافتن کارگردانی برای فیلم مشکل داشتند. چند داوطلب نخست این موقعیت را رد کردند و سپس کاپولا برای کارگردانی فیلم قرارداد بست اما اختلافات نظر بر سر انتخاب چندین شخصیت به ویژه ویتو و مایکل به وجود آمد. فیلم‌برداری عمدتاً در مکان‌های اطراف شهر نیویورک و سیسیل انجام شد و زودتر از موعد مقرر به پایان رسید. بخش اعظم موسیقی فیلم را نینو روتا آهنگسازی کرده‌است و ساخت قطعات اضافه بر عهدهٔ کارمینه کوپولا بوده‌است. پدرخوانده نخستین بار در ۱۴ مارس ۱۹۷۲ در تئاتر لئووز استیت به نمایش درآمد و در ۲۴ مارس ۱۹۷۲ به‌طور گسترده در ایالات متحده منتشر شد. این پرفروش‌ترین فیلم ۱۹۷۲ بود و با فروش بین ۲۴۶ تا ۲۸۷ میلیون دلار در گیشه، برای مدتی پرفروش‌ترین فیلم ساخته‌شده بود. این فیلم با بازخودهای جهانی منتقدان و مخاطبان همراه بود و با تمجید از نقش‌آفرینی‌ها، به ویژه ایفای نقش براندو و پاچینو، کارگردانی، فیلم‌نامه، فیلم‌برداری، تدوین، موسیقی و برای به تصویر کشیدن مافیا مورد تحسین قرار گرفت. پدرخوانده به عنوان یک فروگشا برای چرخهٔ شغلی موفق کاپولا، پاچینو و سایر عوامل تازه‌وارد وابسته به بازیگران و دست‌اندرکاران عمل کرد. علاوه بر این فیلم باعث احیای مجدد زندگی حرفه ای براندو بود که در دهه ۱۹۶۰ رو به افول بود و او سپس در فیلم‌هایی نظیر آخرین تانگو در پاریس، سوپرمن و اینک آخرالزمان بازی کرد. این فیلم در چهل و پنجمین دوره جوایز اسکار برندهٔ جوایز اسکار برای بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اول مرد (براندو) و بهترین فیلم‌نامه اقتباسی (پوزو و کوپولا) شد. علاوه بر این، این فیلم نامزد دریافت هفت جایزهٔ اسکار دیگر شامل بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای پاچینو، کان و دووال، و بهترین کارگردانی برای کوپولا شد. پدرخوانده از زمان انتشار به عنوان یکی از بزرگترین و تأثیرگذارترین فیلم‌های ساخته‌شده به خصوص در ژانر گنگستر مورد توجه قرار گرفته‌است. این فیلم برای نگهداری در فهرست ملی ثبت فیلم کتابخانه کنگره ایالات متحده در سال ۱۹۹۰ انتخاب شده‌است که «از نظر فرهنگی، تاریخی یا زیبایی‌شناختی قابل توجه است» و از سوی انستیتوی فیلم آمریکایی، دومین فیلم بزرگ سینمای آمریکا (پس از همشهری کین) رتبه‌بندی شده‌ است. پس از آن دنباله‌های پدرخوانده: قسمت دوم (۱۹۷۴) و پدرخوانده: قسمت سوم (۱۹۹۰) منتشر شدند.

خلاصه فیلم  :

«دون ویتو کورلئونه» (براندو) یکی از رؤسای پرقدرت مافیاست که به خاطر کمک هایش به مهاجران ایتالیایی در نیویورک به «پدرخوانده» معروف است. پس از مرگ «دون ویتو»، جای او را پسر کوچک خانواده، «مایکل» (پاچینو)، می گیرد که پیش از این علاقه ای به فعالیت های غیرقانونی خانواده اش نداشته است. «مایکل» خیلی زود با یک سری قتل و کشتار و پس از تصفیه ی خرده حساب های قدیمی، پدرخوانده ی جدید می شود.  

The Godfather با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی The Godfather

Don Vito Corleone, head of a mafia family, decides to hand over his empire to his youngest son Michael. However, his decision unintentionally puts the lives of his loved ones in grave danger.


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
14
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x