windowsserver2008r21637

دانلود ویندوز Windows Server 2008 R2


( )


10/( )

سریال

Windows Server 2008 R2 یک سیستم عامل سرور بوده که توسط مایکروسافت در ۲۲ اوت ۲۰۰۹ عرضه شد. این سیستم عامل بر پایه Kernel یکسان با Windows 7 ساخته شده است. این ویندوز اولین ویندوز سرور صرفاً 64 بیتی بوده و علی رغم ظاهر مشابه با نسخه قبلی، تغییرات گسترده‌ای در هسته ویندوز و کارایی آن داده شده است. از تغییرات و ویژگی‌های بهبود یافته می‌توان به عملکردهای جدید Active Directory، سیستم مدیریتی جدید Virtualization، نسخه 7.5 وب سرور IIS و پشتیبانی تا 256 پردازنده منطقی نام برد.
معرفی قابلیت‌های اصلی Windows Server 2008 R2:
– Management: ویندوز سرور دارای یک کنسول مدیریتی قدرتمند و مجتمع است که شما می‌توانید تمام Role های شبکه را در یک جا تحت عنوان Server Manager مدیریت کنید. از دیگر امکانات جالب ویندوز سرور Core است که به شما این توانمندی را می‌دهد تا ویندوز را در حالت Minimal و بدون رابط کاربری نصب کنید. در این نسخه از ویندوز از نسخه دوم PowerShell به طور پیش فرض استفاده شده است. این سیستم عامل در حجم کاری و پردازش‌های بالا به طور خودکار پردازش‌ها را کنترل می‌کند و در زمان کاهش بار کاری، به پردازش‌ها سرعت می‌بخشد که این عمل در نهایت منجر به کاهش مصرف انرژی و هزینه می‌گردد که در مراکز داده تاثیر به سزایی دارد. – Virtualization: با این فناوری سیستم عامل شما تبدیل به ماشین مجازی سازی می‌شود بدین معنی که می‌توانید سیستم عامل‌ها و نرم افزارهای دیگر را به صورت مجازی روی آن سیستم عامل نصب کنید. پیش از این نرم افزارهای جدا از ویندوز این کار را انجام می‌دادند، اما با کمک فناوری Hyper-V مایکروسافت، این فناوری با Windows Server 2008 R2 یکپارچه شد و در سال‌های اخیر پیشرفت‌های چشمگیری در این زمینه حاصل شده است. – Web Server: این نسخه از ویندوز از IIS 7.5 برای مدیریت وبسایت‌ها استفاده می‌کند. یک سیستم کاملاً Module محور دارد و شما هر بخش را می‌توانید جداگانه نصب کنبد و این به کارایی و امنیت سیستم شما کمک خواهد کرد. IIS7.5 از ASP.NET و PHP به خوبی پشتیبانی می‌کند و دیگر نیازی به پلت‌فرم NET. نخواهید داشت. هدف نسخه R2 راحت‌تر کردن مدیریت پلت‌فرم‌های تحت وب و پشتیبانی از نرم افزارهای تحت وب می‌باشد. – Better together with Windows 7: سیستم عامل Windows Server 2008 R2 و Windows 7 هر دو بر پایه یک Kernel یکسان و Windows NT6.1 نوشته شده‌اند و انطباق پذیری بسیاری با یکدیگر دارند که این حاکی از قدرت مایکروسافت در یکپارچه سازی Server و Client است. امکانات مدیریتی Windows Server 2008 R2 در محیط Windows 7 توسط سیستم RDP انجام می‌شود که مشترکات زیادی با یکدیگر دارند و به مدیریت هر چه آسان‌تر ویندوز سرور کمک می‌کند. معرفی بسته اختصاصی پی سی دانلود:
بسته‌ای که پیش روی شماست، یک نسخه سفارشی Windows Server 2008 R2 بوده که متناسب با نیازهای کاربران و در جهت صرفه جویی در زمان و هزینه آن‌ها توسط تیم پی سی دانلود تهیه شده که به طور خلاصه شامل ویژگی‌های زیر می‌باشد. 1. ارائه کامل‌ترین ویرایش ویندوز:
Windows Windows Server 2008 R2 به طور کلی در چندین ویرایش مختلف ارائه می‌شود که در این بین ویرایش Datacenter کامل‌ترین آن‌ها بوده و شامل تمامی امکانات و ویژگی‌های Windows Server می‌شود. 2. همراه داشتن جدیدترین آپدیت‌ها:
بسته‌ای که پیش روی شماست شامل تمامی آپدیت‌های منتشر شده برای Windows Server 2008 R2 تا تاریخ ذکر شده بوده و هنگام نصب تمامی آپدیت‌ها و به روز رسانی‌ها به طور خودکار نصب می‌شوند. این امر سبب می‌شود تا بعد از نصب ویندوز با حجم آپدیت‌های بسیار کمتری روبرو شوید و در زمان و هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. 3. بدون کوچکترین دستکاری:
ویندوز تهیه شده فاقد کوچکترین دستکاری بوده و هیچ فایلی از داخل ویندوز کم یا به آن اضافه نشده است چرا که اصالت بسته‌های قرار داده شده برای گروه پی سی دانلود بسیار حائز اهمیت است، در نتیجه سعی شده است تا ویندوز دقیقاً به همان سبک و سیاق اصلی خود ارائه شود. 4. به همراه داشتن جدیدترین نسخه‌های Microsoft .NET Framework:
آخرین نسخه‌ی این بسته محبوب و ضروری مایکروسافت به همراه تمامی آپدیت‌های آن نیز درون بسته گنجانده شده و به همراه ویندوز نصب می‌شود. 5. به همراه داشتن درایورهای USB3:
اکثر درایورهای رایج USB3 نیز در این ویندوز گنجانده شده تا امکان نصب ویندوز از طریق Flash برای دستگاه‌هایی که فاقد درگاه USB2 هستند، وجود داشته باشد. 6. به همراه داشتن درایورهای NVMe:
درایورهای ضروری NVMe درون بسته گنجانده شده تا امکان نصب بر روی لپ‌تاپ‌های جدید که فقط هارد SSD NVMe دارند؛ فراهم شود.        

مشخصات

شرکت سازنده: Microsoft
تاریخ انتشار: 20:00 – 1397/6/6 | 2018.08.28
   
 

راهنمای نصب

1. پس از این که تمامی فایل‌ها را دانلود کردید، آن‌ها را از حالت فشرده خارج سازید.
2. فایل ISO قرار داده شده را با نرم افزار ISO Burner بر روی یک DVD خام رایت کنید و یا توسط برنامه Rufus بر روی یک Flash بریزید.
3. کامپیوتر خود را Restart و اقدام به نصب ویندوز کنید.
4. اگر در هنگام نصب از شما Serial خواست، گزینه Skip را بزنید.
5. با استفاده از ابزار فعال سازی قرار داده شده Windows Loader اقدام به فعال سازی ویندوز نمایید. نکات:
– ویندوز را فقط از طریق Boot نصب کنید و فایل Setup.exe را در محیط ویندوز اجرا نکنید. – این نسخه از ویندوز که پیش روی شما قرار دارد، کامل‌ترین نسخه Windows Server 2008 R2 یعنی نسخه Datacenter بوده که شامل تمامی آپدیت‌ها و بروزرسانی‌ها نیز می‌باشد. – ویندوز قرار داده شده قابلیت نصب بر روی سیستم‌های UEFI و پارتیشن‌های GPT را داراست اما ابزار فعال‌سازی مناسب آن وجود ندارد. – این نسخه از ویندوز بدون هیچ‌گونه دستکاری بوده و هیچ چیزی از ویندوز حذف و یا به آن اضافه نگردیده است بلکه صرفاً تمامی آپدیت‌ها به آن اضافه و همچنین ابزار فعال سازی مناسب قرار داده شده است در نتیجه این نسخه از ویندوز کاملاً مورد اعتماد بوده و استفاده از آن به همگان پیشنهاد می‌شود. – اکثر درایورهای USB3 درون این بسته نیز گنجانده شده تا با سیستم‌هایی که درگاه USB2 ندارند، سازگار باشد. – این ویندوز بر روی یک DVD معمولی (4.7 گیگابایتی) به راحتی جا می‌شود. – جدیدترین ابزار لازم برای فعال سازی و نصب ویندوز از طریق DVD و USB درون هر دو بسته قرار داده شده است. – تمامی فایل‌ها تا آخرین حد ممکن فشرده شده و قابلیت تعمیر با نرم افزار WinRAR را در صورت ناقص دانلود شدن، دارا می‌باشند.

سیستم مورد نیاز

Processor:
– Minimum:
1 GHz (x86 processor) or 1.4 GHz (x64 processor)
– Recommended: 2 GHz or faster
Note: An Intel Itanium 2 processor is required for Windows Server 2008 for Itanium-Based Systems. Memory:
– Minimum:
512 MB RAM
– Recommended: 2 GB RAM or greater
– Maximum (64-bit systems): 32 GB (Standard) or 1 TB (Enterprise and Datacenter) or 2 TB (Itanium-Based Systems) Available Disk Space:
– Minimum:
10 GB
– Recommended: 40 GB or greater
Note: Computers with more than 16 GB of RAM will require more disk space for paging, hibernation, and dump files. Drive: DVD-ROM drive Display and Peripherals:
– Super VGA (800 x 600) or higher-resolution monitor
– Keyboard
– Microsoft Mouse or compatible pointing device
ویندوز Windows Server 2008 R2
دانلود
3,52 گیگابایت
rar
گزارش خرابی
گزارش مشکل

چنانچه در دانلود فیلم /سریال /پخش آنلاین زیرنویس مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهید.

لطفا دقت کنید که در هنگام دانلود فیلتر شکن فعال نداشته باشید.

برای مطلع شدن از رفع مشکل می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

لینک
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x