1 52

دانلود رایگان بازی Crayola Scoot برای کامپیوتر


( )


10/( )

سریال

بازی Crayola Scoot بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های اکشن و ورزشی می باشد که در سال 2018 توسط Climax Studios ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب از سایت dlfars.ir برای شما کاربران عزیز آماده کرده‌ایم، چالشی جذاب و سرگرم‌کننده را برای دوست‌داران اسکوتر به ارمغان می‌آورد. اولین نسل از اسکوترها را به خاطر دارید؟ وسایل بازی که بسیاری از نوجوانان نسبت به آن علاقه نشان داده و از این وسیله، استقبال بسیاری در فروشگاه‌های ورزشی می‌شد. امروزه با ابداع نسل جدید اسکوترها از نوع برقی، توجه‌ها به سمت این نوع قدیمی از اسکوترها کمتر شده است. ولی در بازی کامپیوتری جدیدی که در این مطلب خدمت شما عزیزان ارائه می‌کنیم، قرار است که نوستالژی سابق برایتان تکرار شود! در این بازی فرصتی برایتان مهیا شده که بتوانید کاراکتر خود را برای این تجربه طراحی کنید و با حضور در میادین مسابقات، به هرمان افسانه‌ای این رقابت‌ها بدل شوید. در کنار این‌ها، شما می‌توانید با اسکوتر شخصی خود حرکات نمایشی مختلفی را به نمایش بگذارید که زیبایی آن‌ها منجر به ارتقای امتیازات شما خواهد شد. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Crayola Scoot را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت dlfars.ir دریافت نمایید. 2 حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: X64 Versions Of Microsoft Windows 7, 8.1 And 10
Processor: AMD / Intel Dual-Core CPU Running At 2.4 Ghz (AMD Athlon II X2 250 Or Intel Pentium Dual-Core G645 Or Newer Architectures Are Recommended)
Memory: 4906 MB RAM
Graphics: AMD/NVIDIA Dedicated Graphic Card, With At Least 1024MB Of Dedicated VRAM And With At Least Directx 11 And Shader Model 4.0 Or 5.0 Support. ATI/AMD Radeon HD 5750 And NVIDIA Geforce GTS 250 Or Newer Architectures Are Recommended.
Directx: Version 9.0
Storage: 3 GB Available Space
Sound Card: Integrated Or Dedicated Directx 9 Compatible Soundcard
Additional Notes: XBOX Controller And Keyboard/Mouse سیستم پیشنهادی :

OS: Microsoft Windows 10 X64
Processor: AMD / Intel Quad-Core Processor Running At 2.6 Ghz (AMD Athlon II X4 Or Intel Core 2 Quad Q6600 Or Newer Architectures Are Recommended)
Memory: 6144 MB RAM
Graphics: : AMD/NVIDIA Dedicated Graphic Card, With At Least 1024MB Of Dedicated VRAM And With At Least Directx 11 And Shader Model 4.0 Or 5.0 Support. ATI/AMD Radeon HD 6850 And NVIDIA Geforce GTX 260 Or Newer Architectures Are Recommended.
Directx: Version 9.0
Storage: 5 GB Available Space
Sound Card: Integrated Or Dedicated Directx 9 Compatible Soundcard
Additional Notes: XBOX Controller And Keyboard/Mouse 3 راهنمای نصب: فایل با فرمت ISO رو باید توسط درایو مجازی با نرم افزار ultra iso یا نرم افزار deamoon tools باز کنید و یا توسط نرم افزار winrar استخراج و نصب نمایید. هنگام نصب بازی آنتی ویروس خود را غیر فعال نمایید. کرک بازی را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید. 4 راهنمای دانلود: برای دانلود فایل‌ها حتما از یک نرم‌افزار مدیریت دانلود استفاده نمایید. پیشنهاد ما idm می‌‌باشد. فایل‌های کرک به دلیل عملکرد خاص خود احتمالا توسط آنتی‌ویروس به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر‌فعال کنید. به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر، فایل ها قرار داده شده فشرده شده‌اند، برای خارج سازی فایل‌ها از این حالت از نرم‌افزار winrar  و یا مشابه آن استفاده کنید. چنانچه در حین استخراج فایل ها ارور The archive is either in unknown format or damaged رو دریافت کردید، باید نرم افزار Winrar رو به آخرین نسخه آپدیت نمایید.


فایل نصبی بازی Crayola Scoot
دانلود
645,39 مگابایت
rar
گزارش خرابی
گزارش مشکل

چنانچه در دانلود فیلم /سریال /پخش آنلاین زیرنویس مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهید.

لطفا دقت کنید که در هنگام دانلود فیلتر شکن فعال نداشته باشید.

برای مطلع شدن از رفع مشکل می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

لینک


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x