kodi background clipart 13

?پیشنهاد فیلم آخر هفته(2) DLfars


( )


10/( )

سریال

با دومین قسمت از مجموعه پیشنهادی فیلم DLfars برای آخر هفته، همراه شما عزیزان هستیم. در این عنوان ، هر هفته به معرفی چند فیلم برتر که حتما باید دیده شوند، از نگاه DLfars می‌پردازیم و آن‌ها را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. ممکن است شما نیز برخی از این فیلم ها را دیده باشید و یا حتی اسم بعضی از آن‌ها را نشنیده باشید! در هر صورت تمامی فیلم هایی که معرفی می‌شوند، از نگاه DLfars، عناوین فوق العاده جذابی هستند. در ادامه به معرفی چند فیلم پیشنهادی DLfars برای آخر هفته شما می‌پردازیم، همراه ما باشید. 

          Dark Shadows

  Darks Shadows   داستان فیلم: برنابا کالینز (Johnny Depp) خون آشامی است که چند سالی است در زندان به سر می برد، او حالا آزاد شده و قرار است به سرزمین آبا و اجدادی خود بازگردد سرزمینی که نسل ناکار آمد آن نیاز به یک محافظ دارند … . Dark Shadows عنوانی کمدی، فانتزی است. فیلمی که روایت گر داستان زندگی خون آشامی دیوانه و سراسر ناآرامی است.   لینک دانلود:  کیفیت 720      زیرنویس فارسی m  

          Mad Max: Fury Road

  Mad max   داستان فیلم: در یک آینده نه چندان دور که کره زمین در خطر نابودی قرار گرفته، ماجراجویی به نام مکس (تام هاردی) به همراهی چند آدم آواره راهی منطقه‌ای به نام وست لند شده و مبارزه او با گروه های وحشی آغاز می شود … . Mad Max: Fury Road فیلمی سراسر هیجان و درگیری است. عنوانی که به تمامی گیمرها توصیه می‌شود.   لینک دانلود: کیفیت 720         زیرنویس فارسی               The Martian The Martian
  خلاصه داستان : در طی ماموریت سفر به مریخ . فضانورد مارک واتنی به طوفان شدیدی بر میخورد که با خوش شانسی میتواند جان سالم بدر ببرد اما حالا با اندکی وسایل برای زنده ماندن او تنها داخل سرزمین مریخ است و باید راهی برای مخابره با زمین پیدا کند تا زنده بماند.
*این نسخه از فیلم به صورت دو زبانه میباشد… لینک دانلود: کیفیت 720    زیرنویس فارسی       در ادامه خوشحال می‌شویم از نظرات شما در رابطه با فیلم های پیشنهاد شده مطلع شویم؛ همچنین شما نیز می‌توانید فیلم های محبوب خود را مطرح کنید. شاد باشید.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x