main 16

Spintires : MudRunner – American Wilds


( )


10/( )

سریال

  Spintires: MudRunner – American Wilds یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی و رانندگی است که توسط شرکت Saber Interactive توسعه یافته و به وسیله Focus Home Interactive در اکتبر 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. نسخه American Wilds در واقع یک نسخه جدید از بازی است که شما را به کشور آمریکا برده و لذت رانندگی با خودروهای سنگین آمریکایی را برای شما شبیه سازی می کند. در این نسخه از بازی شاهد 9 مارک از کامیون های مشهور ایالات متحده مانند فورد، هامر، شورلت و چندین نوع خودروی دیگر خواهید بود. بازی “لاستیک‌های چرخان: مودرانر – وحشی آمریکایی” شما را به طبیعت وحشی مونتانا و داکوتای شمالی می برد و طبیعتی زیبا برای رانندگی را در دسترس شما قرار می دهد. همانند گذشته باید در رودخانه ها، کوه ها و مناطق صعب العبور به رانندگی بپردازید و ماجراجویی کنید. از ویژگی های این نسخه از بازی می توان به نقشه جدید، وجود سیستم قطب نما، مهارت های جدید در رانندگی و … اشاره کرد که ساعت ها با گیم پلی زیبای خود شما را سرگرم خواهد کرد. 1 in Spintires: MudRunner – American Wilds enjoy a slew of new additions, including 9 iconic US trucks from household brands like Ford, Hummer and Chevrolet, and dozens of new vehicles add-ons, 2 new sandbox maps inspired by the rough lands of Montana and North Dakota, and 2 new challenge maps! Overcome muddy terrain, raging rivers, and other obstacles that all realistically react to the weight and movement of your vehicle powered by the game’s advanced physics engine. With your map, compass, winch, and your driving skills, go solo or join up to three others in the coop multiplayer   2

سیستم مورد نیاز

Minimum:
OS: Windows Vista/7/8/10
Processor: Intel® Pentium Dual Core 2.0GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce 9600 GT or equivalent
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION AND ONLINE GAME. Gamepad Microsoft Xbox Controller for Windows. Confirmed Steering Wheel support for Logitech G25/G27 – Other models have not been tested. This game is a 32-bit application.

Recommended:

OS: Windows Vista/7/8/10
Processor: Intel® Core 2 Duo 2.5GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 470 or equivalent
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: INTERNET CONNECTION REQUIRED FOR GAME ACTIVATION AND ONLINE GAME. Gamepad Microsoft Xbox Controller for Windows. Confirmed Steering Wheel support for Logitech G25/G27 – Other models have not been tested. This game is a 32-bit application.

3

 

راهنمای نصب

1- ابتدا قبل از Extract کردن فايل های بازی، آنتی ويروس خود را غير فعال کنيد.
2- تمام پارتهای بازی را از حالت Zip خارج کرده و با اجرای فايل setup به نصب بازی بپردازيد.
3- در آخر محتويات پوشه CODEX را در محل نصب بازی کپی نماييد.

 

مهم: ابتدا قبل از Extract کردن فايل های بازی، آنتی ويروس خود را غير فعال کنيد.

نسخه FitGirl: بازی های Fitgirl دارای نصبی فوق العاده آسان بوده و حتی احتیاج به کپی کردن کرک هم ندارند و به صورت پیشفرض کرک شده هستند. در ضمن باید خاطر نشان کرد که زمان نصب این بازی ها معمولا طولانی است. لازم به ذکر است این نسخه در‌ زمان انتشار آخرین آپدیت ها و بسته های الحاقی را به همراه خود دارد.

  4

راهنمای دانلود

  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یاFlashGet نصب کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
دانلود رایگان بازی Spintires: MudRunner – American Wilds  برای کامپیوتر با لینک مستقیم


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x