main 15

SoulCalibur VI


( )


10/( )

سریال

  SoulCalibur VI یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و مبارزه ای است که توسط شرکت BANDAI NAMCO Studios توسعه یافته و به وسیله BANDAI NAMCO Entertainment در اکتبر 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوزمنتشر شده است. این نسخه از بازی در واقع هفتمین قسمت اصلی در مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای SoulCalibur محسوب می‌شود و داستان آن نیز در ادامه نسخه قبلی آن روایت می شود. بازی با دارا بودن گرافیک عالی و گیم پلی مبتنی بر اسلحه یکی از بهترین بازی های ساخته شده در مجموعه SoulCalibur می باشد. در بازی مکانیک مبارزات به کلی تغییر یافته و شاهد اضافه شدن بخش های جدیدی خواهید بود. در بازی با دفع حملات حریف می توانید ضربات بسیار قدرتمندی را اجرا کرده و صدمات جدی را به حریف وارد نمایید. داستان بازی “سول کالیبر 6” در ادامه نسخه قبلی و در قرن شانزدهم روایت می شود. در بازی می توانید شخصیت خود را با توجه به سلیقه خود در حالت Creation ایجاد کرده و وارد دنیای بازی شوید. در بخش مبارزات بازی شاهد انیمیشن های بسیار خیره کننده ای خواهید بود که بیشتر در هنگام انجام فنون رزمی کشنده به نمایش در می آیند. در بازی تجهیزاتی از قبیل زره، سلاح و لوازم مورد نیاز دیگری همراه شما خواهد بود. 2

Soulcalibur VI is a fighting game in the Soulcalibur series developed and published by Bandai Namco Entertainment. Following the tradition of prior installments, Soulcalibur VI’s gameplay involves two weapon-wielding combatants battling against one another on a 3D plane. The game introduces a new mechanic known as the “Reversal Edge”, which allows players to defend against an oncoming attack and quickly strike back, alongside a slow-motion effect, enabling more options in player defense. 3 سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :  Minimum:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8.1, 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i3-4160 @ 3.60GHz or equivalent
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset

Recommended:

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 8.1, 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5-4690 3.5 GHz or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 1060 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard or onboard chipset   4

راهنمای نصب

1- ابتدا قبل از Extract کردن فايل های بازی، آنتی ويروس خود را غير فعال کنيد.
2- تمام پارتهای بازی را از حالت Zip خارج کرده و با اجرای فايل setup به نصب بازی بپردازيد.
3- در آخر محتويات پوشه CODEX را در محل نصب بازی کپی نماييد.

 

مهم: ابتدا قبل از Extract کردن فايل های بازی، آنتی ويروس خود را غير فعال کنيد.

نسخه FitGirl: بازی های Fitgirl دارای نصبی فوق العاده آسان بوده و حتی احتیاج به کپی کردن کرک هم ندارند و به صورت پیشفرض کرک شده هستند. در ضمن باید خاطر نشان کرد که زمان نصب این بازی ها معمولا طولانی است. لازم به ذکر است این نسخه در‌ زمان انتشار آخرین آپدیت ها و بسته های الحاقی را به همراه خود دارد.

 

راهنمای دانلود

  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یاFlashGet نصب کنید.
  • برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
  1  


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x