کتاب صوتی
یکی از قدیمیترین کارمندان راکاستار گیمز پس از ۲۰ سال فعالیت در بازیهای مختلف، این شرکت را ترک کرد و در این رابطه با مجله Variety مصاحبهای انجام داد.
راکاستار گیمز (Rockstar Games) روی پروژههای نسل بعد کار میکند و ظاهراً در این پروسه، نیروی کهنهکارش یعنیجرونیمو باررا را که تقریباً روی تمامی بازیهای ۲۰ سال گذشته استودیو کار میکرد از دست داد. باررا در اواسط ماه دسامبرراک استار را ترک کرد و یک مصاحبه شبه اختتامیه با سایت Variety انجام داد. او گفت که این شرکت را پس از انتشاربازی Red Dead Redemption 2 ترک کرد؛ به این دلیل که جدا شدن پس از این اثر وسترن یک «پیشرفتی طبیعی» به نظر میرسید. او توضیح داد: من به کاری که برای چند سال آینده با ماندنم در راکاستار انجام میدادم و به جایی که در زندگی همراه با خانوادهام، فرزندانم و علاقهام به ساخت آثار جذاب بودم نگاه کردم. احساس کردم که همه چیز با هم جور در میآید.
باررا در سمتش به عنوان معاون ریاست توسعه محصولات راکاستار گفت که «مسئول هدایت کشتی در مسیر درست بود.» او در مشارکت استودیوهای راکاستار از سرتاسر دنیا برای ساخت یک بازی به جای پروژه خودشان نیز سهم زیادی داشت. باررا ادامه داد: من فکر میکردم بهترین تصمیم این بود که همگی را برای تمرکز این فناوری متحد کنیم. این یک حرکت طبیعی به نظر میرسید و ما اطمینان به عمل آوردیم که تمام تلاشمان را برای ساخت بهترین بازی ممکن انجام میدهیم. نیاز نیست که چرخ را دوباره اختراع کنیم.
باررا در مورد این که چه تصمیمی برای آینده دارد چیزی نگفت؛ اما در مورد صنعت بازی و این که تکنولوژی با چه سرعتی پیشرفت میکند صحبت کرد. او گفت: اگر من در راکاستار میماندم GTAها و RDRهای بیشتری در کار بود و کمتر به موارد دیگری که هماکنون در صنعت بازی اتفاق میافتند پرداخته میشد.
باررا راکاستار را پس از یک شاهکار رها کرد. Red Dead Redemption 2 یکی از بازیهای اخیر راکاستار است که مورد استقبال شدید منتقدین قرار گرفت و تاکنون بیش از ۲۳ میلیون نسخه از آن ارسال شده است. راکاستار برای آینده بازی جدید معرفی نکرده، اما برای پروژههای نسل بعدی نیروی جدید استخدام میکند. به علاوه این شرکت ایدههایی در مورد GTA 6 دارد، اما هنوز هیچ معرفی رسمیای صورت نگرفته است.
راکاستار گیمز (Rockstar Games) روی پروژههای نسل بعد کار میکند و ظاهراً در این پروسه، نیروی کهنهکارش یعنیجرونیمو باررا را که تقریباً روی تمامی بازیهای ۲۰ سال گذشته استودیو کار میکرد از دست داد. باررا در اواسط ماه دسامبرراک استار را ترک کرد و یک مصاحبه شبه اختتامیه با سایت Variety انجام داد. او گفت که این شرکت را پس از انتشاربازی Red Dead Redemption 2 ترک کرد؛ به این دلیل که جدا شدن پس از این اثر وسترن یک «پیشرفتی طبیعی» به نظر میرسید. او توضیح داد: من به کاری که برای چند سال آینده با ماندنم در راکاستار انجام میدادم و به جایی که در زندگی همراه با خانوادهام، فرزندانم و علاقهام به ساخت آثار جذاب بودم نگاه کردم. احساس کردم که همه چیز با هم جور در میآید.
باررا در سمتش به عنوان معاون ریاست توسعه محصولات راکاستار گفت که «مسئول هدایت کشتی در مسیر درست بود.» او در مشارکت استودیوهای راکاستار از سرتاسر دنیا برای ساخت یک بازی به جای پروژه خودشان نیز سهم زیادی داشت. باررا ادامه داد: من فکر میکردم بهترین تصمیم این بود که همگی را برای تمرکز این فناوری متحد کنیم. این یک حرکت طبیعی به نظر میرسید و ما اطمینان به عمل آوردیم که تمام تلاشمان را برای ساخت بهترین بازی ممکن انجام میدهیم. نیاز نیست که چرخ را دوباره اختراع کنیم.
باررا در مورد این که چه تصمیمی برای آینده دارد چیزی نگفت؛ اما در مورد صنعت بازی و این که تکنولوژی با چه سرعتی پیشرفت میکند صحبت کرد. او گفت: اگر من در راکاستار میماندم GTAها و RDRهای بیشتری در کار بود و کمتر به موارد دیگری که هماکنون در صنعت بازی اتفاق میافتند پرداخته میشد.
باررا راکاستار را پس از یک شاهکار رها کرد. Red Dead Redemption 2 یکی از بازیهای اخیر راکاستار است که مورد استقبال شدید منتقدین قرار گرفت و تاکنون بیش از ۲۳ میلیون نسخه از آن ارسال شده است. راکاستار برای آینده بازی جدید معرفی نکرده، اما برای پروژههای نسل بعدی نیروی جدید استخدام میکند. به علاوه این شرکت ایدههایی در مورد GTA 6 دارد، اما هنوز هیچ معرفی رسمیای صورت نگرفته است.
دیدگاه ها