3554386 spiderman

فروش جهانی فیلم Spider-Man


( )


10/( )

سریال

فروش جهانی فیلم Spider-Man: Far From Home از مرز ۸۰۰ میلیون دلار عبور کرد

در ادامه فروش بسیار موفق فیلم (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در گیشه جهانی، این فیلم به فروش یک میلیاردی بسیار نزدیک شده است.

استقبال از فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه

مدتی می‌شود که اکران جهانی فیلم (مرد عنکبوتی: دور از خانه) آغاز شده که استقبال بسیار خوبی نیز از این فیلم ابرقهرمانی شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم (اسپایدرمن) ممکن است اولین فیلم اقتباسی از مرد عنکبوتی باشد که به فروش جهانی یک میلیارد دلار دست پیدا می‌کند.

طبق خبری که Entertainment Weekly منتشر کرده، فیلم(مرد عنکبوتی: دور از خانه) در دومین پایان هفته اکرانش ۴۵.۳ میلیون دلار دیگر فروخت تا بار دیگر صدرنشین گیشه شود و همچنین مجموع فروش این فیلم به ۲۷۴.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کند. افت فروش این فیلم نسبت به هفته گذشته تنها ۵۱ درصد بوده و فیلم (مرد عنکبوتی: دور از خانه) در ۱۳ روز اول اکران خود ۲۲ درصد فروش بهتری را نسبت به فیلم (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) تجربه کرده است. 

فروش خارج از آمریکا

همچنین فیلم (مرد عنکبوتی: دور از خانه) بیش از ۱۰۰ میلیون دلار دیگر در دیگر کشورهای جهان فروش کرد تا فروش خارج از آمریکای این فیلم به ۵۷۲.۵ میلیون دلار نیز افزایش پیدا کند تا بدین ترتیب فروش جهانی این فیلم از مرز ۸۰۰ میلیون دلار هم عبور کند. دنباله فیلم اسپایدرمن تا به امروز ۸۴۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده تا نه تنها به‌زودی به پر فروش‌ترین فیلم اقتباس شده از مجموعه مرد عنکبوتی در سراسر جهان تبدیل شود، بلکه شانس بسیار زیادی را برای رسیدن به فروش یک میلیاردی داشته باشد که موفقیت بسیار بزرگی برای یک فیلم اقتباس شده از شخصیت اسپایدرمن است.

اگرچه هنوز ساخت فیلم (اسپایدرمن ۳) توسط مارول یا سونی پیکچرز تایید نشده، اما از هم‌اکنون صحبت در مورد این فیلم آغاز شده و اخیرا جان واتس، کارگردان دو قسمت اخیر فیلم اسپایدرمن، گفته که دوست دارد کراون شکارچی (Kraven the Hunter) آنتاگونیست قسمت بعدی باشد.

تام هالند، جیک جیلنهال، زندیا، جیکوب باتالون، مریسا تومه، ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز، نومان اکار، مارتین استار، تونی ریوولوری، انگوری رایس، رمی هی و جی بی اسموو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم (مرد عنکبوتی: دور از خانه) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x