Avengers Endgame Avatar worldwide box office

شکست رکورد فروشAvatar


( )


10/( )

سریال

فیلم Avengers: Endgame تنها به 7 میلیون دلار برای شکستن رکورد فیلم Avatar نیاز دارد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم (اونجرز: پایان بازی) به ثبت یک رکورد تاریخی بسیار نزدیک شده است. طبق خبری که ورایتی منتشر کرده، مدتی می‌شود که قسمت چهارم فیلم Avengers (اونجرز) با محتوای جدید و ویژه دوباره اکران شده و در پایان این هفته ۲.۸ میلیون دلار دیگر فروش کرد تا مجموع فروش این فیلم به ۸۵۱.۲ میلیون دلار در آمریکای شمالی افزایش پیدا کند.

حال مدتی می‌شود که اکران جهانی دوباره این فیلم نیز آغاز شده و به لطف این موضوع، فروش جهانی فیلم (اونجرز: پایان بازی) تا پایان روز یکشنبه به ۲.۷۸ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است. بدین ترتیب این فیلم تنها ۷.۱۶ میلیون دلار دیگر می‌خواهد تا رکورد فروش فیلم (آواتار) با فروش ۲.۷۸۸ میلیارد دلار، را بشکند که تا پیش از این بسیاری این موضوع را غیر ممکن می‌دانستند.

رقابت در شکستن رکورد فروش 

بدین ترتیب مجموع فروش خارج از آمریکای فیلم (اونجرز: پایان بازی) نیز به ۱.۹ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده که به‌نظر می‌رسد این فیلم به‌زودی می‌تواند رکورد فروش فیلم آواتار را به نام خود ثبت کند. همچنین کارشناسان اعتقاد دارند که شروع اکران فیلم (مرد عنکبوتی: دور از خانه) به افزایش و حفظ فروش فیلم Endgame نیز کمک کرده که باید دید در نهایت این فیلم می‌تواند رکورد آواتار را بشکند یا قرار است اتفاق دیگری رخ دهد. حال در آینده رقیبان قدرتمندی مثل فیلم(جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) و فیلم (آواتار ۲) اکران خواهند شد که می‌توانند تهدیدی برای رکورد احتمالی فیلم (اونجرز: پایان بازی) در آینده نزدیک باشند. 

مدتی پیش بود که کمپانی مارول استودیو تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم (اونجرز: پایان بازی) را تایید و اعلام کرد. طبق گفته مارول، در ابتدا نسخه دیجیتالی در تاریخ ۳۰ جولای ۲۰۱۹ (۸ مرداد ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد و در ادامه شاهد انتشار نسخه خانگی این فیلم که شامل نسخه بلوری، 4K و DVD می‌شود، در تاریخ ۱۳ آگوست ۲۰۱۹ (۲۲ مرداد ۱۳۹۸) خواهیم بود.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x