banner orville crop

فصل سوم سریال The Orville


( )


10/( )

سریال

سازندگان سریال The Orville اعلام کردند که فصل سوم سریال قرار است به‌جای شبکه فاکس از شبکه استریم هولو منتشر شود.

 

ماه اردیبهشت امسال بود که شبکه فاکس از تمدید سریال (اورویل) برای فصل سوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل سوم این سریال کمدی و علمی تخیلی قرار است در شبکه دیگری منتشر شود. در جریان نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2019، سازندگان سریال (اورویل) تایید کردند که این سریال قرار نیست دیگر از شبکه فاکس منتشر شود و فصل سوم این سریال از شبکه هولو (Hulu) منتشر خواهد شد.

تاریخ پخش فصل سوم 

همچنین اعلام شد که زمان انتشار فصل سوم سریال The Orville عقب افتاده و حال این سریال قرار است به‌صورت انحصاری در اواخر سال ۲۰۲۰ از شبکه Hulu منتشر شود. به نقل از ورایتی، نتایج بررسی و تحقیق مشخص کرده که فصل سوم این سریال ممکن است برای شبکه فاکس چالش برانگیز و بسیار پر هزینه باشد و حال انتقال آن به سرویس هولو تضمین می‌کند که طرفداران به تماشای سریال (اورویل) در آینده ادامه دهند و همچنین نیازها و بودجه سریال نیز تضمین بیشتری نسبت به گذشته خواهد داشت. 

این خبر نشان می‌دهد که ممکن بود سریال(اورویل) نتواند در شبکه فاکس به کار خود ادامه دهد و ست مک‌ فارلن، بازیگر و سازنده سریال اورویل نیز از این تصمیم حمایت کرده و آن را تصمیمی درست دانسته است، اما انتشار این سریال تنها توسط یک سرویس آنلاین نیز ممکن است باعث کوچک‌تر شدن دامنه مخاطبان آن نیز شود. با این حال، آینده مشخص خواهد کرد که این تصمیم به نفع سریال (اورویل) است یا باعث کاهش استقبال از آن نسبت به زمان انتشار در یک شبکه رایج تلویزیونی خواهد شد و باید دید که هولو چه برنامه‌هایی برای گسترش خدمات خود دارد. ست مک‌فارلن، آدریان پالیکی، پنی جانسون جرالد، اسکات گریمز، پیتر ماکن، هالستون سیج، جی. لی، مارک جکسون و جسیکا کارن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال (اورویل) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x