کتاب صوتی
سازنده Assassin’s Creed که هم اکنون روی ساخت بازی Ancestors: The Humankind Odyssey مشغول است، طی مصاحبهای از ادامه پروژه Amsterdam 1666 صحبت کرد.
پاتریس دسلیتس، سازنده بازی Assassin’s Creed هماکنون روی یک اثر ماقبل تاریخی در سبک بقا به نامAncestors: The Humankind Odyssey کار میکند که در واقع اولین بازی استودیوی واقع در مونترالش یعنی پناچ (Panache) محسوب میشود. او در این هفته اعلام کرد که پروژه بعدیش Amsterdam 1666 خواهد بود؛ آیپی جدیدی که به خاطرش در سال ۲۰۱۳ از یوبیسافت شکایت کرده بود.
دسلیتس در ابتدا روی ساخت 1666 Amsterdam کار میکرد. بازی یک پروژه جهان باز در مورد شیطان و تحت نظارت THQ بود. اما استودیوی سازنده در ۲۰۱۳ به مشکل برخورد کرد و در نهایت توسط یوبیسافت (Ubisoft) خریداری شد؛ شرکتی که دسلیتس در سال ۲۰۱۰ آن را ترک کرده بود. بنابراین یوبیسافت کنترل پروژه را به دست گرفت و دسلیتس را اخراج کرد. اما او بیکار ننشست و برای به دست گرفتن حقوق کامل بازیش از یوبیسافت شکایت کرد و در سال ۲۰۱۶ پروژهاش را پس گرفت.
از آن زمان تاکنون از بازی چیزی نشنیدیم؛ تا این که طی همین هفته دسلیتس به سایت VG247 گفت که 1666 Amsterdam مطمئناً ساخته خواهد شد. او اظهار داشت که المانهای جنگل محور Ancestors، مثل تاب خوردن بین درختان همانند یک میمون، به ویژگیهای آینده بازی کمک خواهد کرد. دسلیتس گفت:
کافی است روی میمون شنل بیندازید تا یک بازی جدید شکل بگیرد. فکرش را بکنید؛ بالا رفتن از کنده درخت، صخره یا دیوار ساختمان… باید بگویم که اکنون همه ابزار لازم را دارم.
او با ذکر این که بازی ساخته شده، احتمالاً نسبت به تصور اولیهاش متفاوت خواهد بود، اضافه کرد: احتمالاً بازی تغییر کوچکی خواهد داشت. شما [در ابتدا] بیشتر شبیه شاگرد شیطان بودید تا خود شیطان. وقتی [Ancestors] را به پایان رساندم؛ خب بعدش چی؟ اگر پروژه بعدی 1666 Amsterdam باشد، احتمالاً از اول شروع کنم.
او با ذکر این که بازی ساخته شده، احتمالاً نسبت به تصور اولیهاش متفاوت خواهد بود، اضافه کرد: احتمالاً بازی تغییر کوچکی خواهد داشت. شما [در ابتدا] بیشتر شبیه شاگرد شیطان بودید تا خود شیطان. وقتی [Ancestors] را به پایان رساندم؛ خب بعدش چی؟ اگر پروژه بعدی 1666 Amsterdam باشد، احتمالاً از اول شروع کنم.
دیدگاه ها