دانلود انیمیشن The Inseparables 2023


The Inseparables

( جدا نشدنی ها )

اینسپربلز

به کارگردانی  

و نویسندگی


بازیگران

:  Monica Young | Danny Fehsenfeld | Olivier Paris |

ژانر:

انیمیشن , خانوادگی
90 دقیقه | انگليسي +دوبله فارسی |
10/6.4( 165 )
3.4/5 – (14 امتیاز)
بلژيک(2023 )
دوبله فارسی

فیلم The Inseparables

انیمیشن The Inseparables 2023 درباره دو دوست عجیب، یک عروسک فراری با تخیلی بی‌پایان و یک سگ اسباب‌بازی رها شده که به یک دوست نیاز دارد، میباشد. در این میان آن‌ها در پارک مرکزی با یکدیگر روبرو شده و برای یک ماجراجویی هیجان‌انگیز در شهر نیویورک با هم همراه می‌شوند و…

لینک های دانلود انیمیشن The Inseparables 2023

نسخه دوبله فارسی
دانلود کیفیت 1080
دانلود کیفیت 720
دانلود کیفیت 480
پخش آنلاین
178,00 بایت
mp4
گزارش خرابی
گزارش مشکل

چنانچه در دانلود فیلم /سریال /پخش آنلاین زیرنویس مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهید.

لطفا دقت کنید که در هنگام دانلود فیلتر شکن فعال نداشته باشید.

برای مطلع شدن از رفع مشکل می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

لینک

 

درباره The Inseparables بیشتر بدانید

انیمیشن The Inseparables 2023 ، کارتونی ماجراجویی، کمدی، فانتزی و خانوادگی به کارگردانی جرمی دگرسون (Jérémie Degruson) محصول کشورهای فرانسه، اسپانیا و بلژیک میباشد که در سال 2023 میلادی توسط سه کمپانی‌ A Contracorriente Films و Octopolis و nWave Pictures تولید شده است. فیلمنامه انیمیشن جدا نشدنی ها را نیز باب بارلن، کال برانکر، جوئل کوئن، ژرمی دگروسون، الک سوکولو و ماتیو زلر به صورت مشترک، به نگارش درآورده‌‌‌‌‌‌ و در نسخه اصلی این انیمیشن هنرمندانی همچون مونیکا یانگ، دنی فسنفلد، اولیویه پاریس، داکوتا وست، دونت پاریس، جردن برد، آرت براون و غیره یه صداپیشگی پرداخته‌اند. جرمی دگرسون کارگردان سینما و تلویزیون است که سابقه فعالیت در آثاری همچون خانه جادویی The House of Magic، خانواده پاگنده Bigfoot Family و پسر پاگنده The Son of Bigfoot را در کارنامه هنری خود دارد. انیمیشن The Inseparables 2023 اولین بار در جولای سال 2023 میلادی توسط کمپانی‌های Viva Kids و Viva Pictures در سینماهای کشور آمریکا، توسط کمپانی Belga Films در سینماهای کشور بلژیک و توسط کمپانی StudioCanal UK در سینماهای کشور انگلستان اکران شد سپس توسط کمپانی nWave Pictures در آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا، برزیل، اسپانیا، فرانسه، لوکزامبورگ، نروژ، سوئد، ایتالیا، اسلواکی، آلمان، پرتغال، روسیه، بلژیک، چین، مکزیک و سایر کشورها همزمان به صورت اینترنتی منتشر گردید. تهیه‌کنندگی انیمیشن The Inseparables 2023 را ماتیو گوندینت، وینسنت فیلبرت و ماتیو زلر به صورت مشترک برعهده داشته، موسیقی متن آن اثری از گروه پاگی Puggy می‌باشد و جلوه‌های ویژه آن نیز توسط یانیس بلید، آنتوان دوپاین، فابیان اورارت، رولاند فرانک، الکساندر نوویل، جاستین پاسکال و فلوریان واتلت انجام شده است. ایده اصلی انیمیشن The Inseparables 2023 به وسیله نویسندگان انیمیشن محبوب داستان اسباب بازی Toy Story، جوئل کوئن و الک سوکولو، مطرح شده است…(شما میتوانید این فیلم را با لینک مستقیم، رایگان و حجم اینترنتی نیم بها از وبسایت DLfars دانلود نمایید…)

The Inseparables با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی The Inseparables

An animated buddy movie following the misadventures of two unlikely friends – a puppet and an abandoned stuffed animal toy – as they cross paths in Central Park and pair up for an epic adventure in New York City.
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x