کتاب صوتی
جید ریموند، که سابقهی کار کردن در شرکتهایی همچون Electronic Arts و Ubisoft را در کارنامهی خود دارد، در مقام معاون رئیس به شرکت گوگل ملحق شد.
جید ریموند امروز اعلام کرد که به عنوان معاون رئیس به شرکت گوگل ملحق شده است. این انتصاب قدمی بزرگ برای ریموند، که پیشتر در الکترونیک آرتز مشغول به کار بود و مدیریت استودیوی مونتریال این شرکت، Motive، را برعهده داشت، به شمار میرود. ریموند در صنعت بازی سازی بیشتر به خاطر نقشش به عنوان مدیر اجرایی در ساخت سری بازیهای بزرگ (اصطلاحا Triple-A) شناخته میشود. در شرکت EA، وی در مدیریت دو استودیوی Motive و Visceral که وظیفهی ساخت سری بازیهای Star Wars را برعهده داشتند، نقشی برجسته داشت. وی همچنین استودیویی دیگر در شهر ونکور کانادا را مدیریت میکرد و بر ساخت سری Plants vs. Zombies نظارت مستقیم داشت. ساخت سری Star Wars با مشکلات زیادی روبرو شد، اما هنوز مشخص نیست که آیا دلیل اصلی بروز این مشکلات آشفتگی و درگیریهای داخلی EA بوده است یا خیر. این مشکلات باعث شد که در ترکیب تیم اجرایی و مدیریتی این شرکت تغییرات زیادی رخ دهد و نهایتا این مسئله باعث شد ریموند تصمیم بگیرد در پاییز گذشته EA را ترک کند. قبل از محلق شدن به EA، ریموند چند سال در شرکت یوبیسافت مشغول فعالیت بود و در ساخت سریهای Assassin’s Creed ،Watch Dogs و Splinter Cell نقشی حائز اهمیت داشت. بعد از جدایی او از EA، این شرکت در بیانیهای از ریموند به خاطر کمکهای شایانش در تشکیل تیمی فوق العاده و آغاز کردن پروژههایی بزرگ در استودیو Motive و سایر استودیوها تشکر کرد. ریموند در مراسم GamesBeat Summit 2018 دربارهی تغییرات بازیهای بزرگ و پروسهی ساخت آنان سخن گفت. ریموند از اینکه قرار است در گوگل به چه فعالیتهایی بپردازد هنوز حرف خاصی نزده، اما جایگاهی که در این شرکت بزرگ دریافت کرده مقام کمی نیست و نمیشود از آن چشم پوشی کرد. فیل هریسون از شرکت گوگل در حال آماده کردن متن بیانیهی خود برای معرفی ابر اطلاعاتی بازیهای ویدیویی راز آلود در کنفرانس بزرگ سازندگان بازیهاست و انتصاب تازهی ریموند باعث میشود گمانههای زیادی دربارهی ارتباط ملحق شدن ریموند به گوگل و این پروژهی عظیم زده شود.
جید ریموند امروز اعلام کرد که به عنوان معاون رئیس به شرکت گوگل ملحق شده است. این انتصاب قدمی بزرگ برای ریموند، که پیشتر در الکترونیک آرتز مشغول به کار بود و مدیریت استودیوی مونتریال این شرکت، Motive، را برعهده داشت، به شمار میرود. ریموند در صنعت بازی سازی بیشتر به خاطر نقشش به عنوان مدیر اجرایی در ساخت سری بازیهای بزرگ (اصطلاحا Triple-A) شناخته میشود. در شرکت EA، وی در مدیریت دو استودیوی Motive و Visceral که وظیفهی ساخت سری بازیهای Star Wars را برعهده داشتند، نقشی برجسته داشت. وی همچنین استودیویی دیگر در شهر ونکور کانادا را مدیریت میکرد و بر ساخت سری Plants vs. Zombies نظارت مستقیم داشت. ساخت سری Star Wars با مشکلات زیادی روبرو شد، اما هنوز مشخص نیست که آیا دلیل اصلی بروز این مشکلات آشفتگی و درگیریهای داخلی EA بوده است یا خیر. این مشکلات باعث شد که در ترکیب تیم اجرایی و مدیریتی این شرکت تغییرات زیادی رخ دهد و نهایتا این مسئله باعث شد ریموند تصمیم بگیرد در پاییز گذشته EA را ترک کند. قبل از محلق شدن به EA، ریموند چند سال در شرکت یوبیسافت مشغول فعالیت بود و در ساخت سریهای Assassin’s Creed ،Watch Dogs و Splinter Cell نقشی حائز اهمیت داشت. بعد از جدایی او از EA، این شرکت در بیانیهای از ریموند به خاطر کمکهای شایانش در تشکیل تیمی فوق العاده و آغاز کردن پروژههایی بزرگ در استودیو Motive و سایر استودیوها تشکر کرد. ریموند در مراسم GamesBeat Summit 2018 دربارهی تغییرات بازیهای بزرگ و پروسهی ساخت آنان سخن گفت. ریموند از اینکه قرار است در گوگل به چه فعالیتهایی بپردازد هنوز حرف خاصی نزده، اما جایگاهی که در این شرکت بزرگ دریافت کرده مقام کمی نیست و نمیشود از آن چشم پوشی کرد. فیل هریسون از شرکت گوگل در حال آماده کردن متن بیانیهی خود برای معرفی ابر اطلاعاتی بازیهای ویدیویی راز آلود در کنفرانس بزرگ سازندگان بازیهاست و انتصاب تازهی ریموند باعث میشود گمانههای زیادی دربارهی ارتباط ملحق شدن ریموند به گوگل و این پروژهی عظیم زده شود.
دیدگاه ها