the mandalorian featured 20181004 169

بودجه سریال The Mandalorian


( )


10/( )

سریال

به‌تازگی وال استریت ژورنال اطلاعاتی از هزینه بالای ساخت هر قسمت سریال The Mandalorian را فاش و منتشر کرده است.

بودجه ساخت هر قسمت سریال

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از هزینه ساخت هر قسمت فصل اول سریال (ماندالوریان‌) منتشر شده است. طبق خبری که وال استریت ژورنال منتشر کرده، اطلاعات از هزینه ساخت هر قسمت سریال (جنگ ستارگان) منتشر شده که نشان می‌دهدلوکاس فیلم و والت دیزنی هزینه زیادی برای این سریال کرده‌اند و به نظر می‌رسد که امید زیادی دارند تا این سریال شروع خوبی برای سرویس استریم Disney Plus باشد. وال‌استریت‌ژورنال طبق منابع نزدیک و آگاه خود مدعی شده که دیزنی برای ساخت هر قسمت از فصل اول سریال ماندالوریان‌ نزدیک به ۱۵ میلیون دلار هزینه کرده که با توجه به اینکه فصل اول این سریال در ۸ قسمت تولید شده، هزینه ساخت اولین سریال جنگ ستارگان تا ۱۲۰ میلیون دلار افزایش پیدا خواهد کرد. این هزینه‌ها، تنها هزینه ساخت سریال است و شامل هزینه تبلیغات و دیگر موارد نیست.

خلاصه داستان سریال

پیش از این، گفته می‌شد که هزینه ساخت سریال لایو اکشن ماندالوریان‌ حدود ۱۰۰ میلیون دلار یا بسیار بیشتر خواهد بود که به‌نظر می‌رسد این گزارش درست بوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که دیزنی به موفقیت سریال (ماندالوریان‌) اطمینان دارد و از هم‌اکنون مراحل نوشتن فیلمنامه و ساخت فصل دوم این سریال نیز آغاز شده است. پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، امید ابطحی، ورنر هرتسوک، امیلی اسوالو، تایکا وایتیتی (صداپیشگی) و نیک نولتی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال (ماندالوریان‌) حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات اولین سریال جنگ ستارگان قرار است پس از سقوط امپراطوری در فیلم  (بازگشت جدای) و پیش از ظهور گروه فرقه اول در فیلم (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) جریان داشته باشد. 

کارگردان سریال

سرویس استریم دیزنی پلاس در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۲۱ آبان ۱۳۹۸) در آمریکا آغاز به کار خواهد کرد که هم‌زمان با آن، سریال (ماندالوریان‌) از این سرویس استریم منتشر خواهد شد. جان فاورو با سابقه کارگردانی دو قسمت اول فیلم  (آیرون من)، فیلم (کتاب جنگل) و فیلم (شیر شاه)، وظیفه ساخت سریال (ماندالوریان‌) را بر عهده دارد. 



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x