کتاب صوتی
با توجه به صحبتهای کارگردان خلاق بازی Rainbow Six Siege، اضافه کردن حالت بتلرویال با فضای اثر مذکور جور در نمیآید و وی تمایلی به انجام این کار ندارد.
«بتل رویال» عبارتی است که این سالها در صنعت گیم به کرات شنیده میشود و به یکی از پرطرفدارترین سبکهای این مدیوم محبوب تبدیل شده است. آثاری مثل PUBG، فورتنایت و اواخر Apex Legends به قدری خوب، محبوب، تحسینشده و سودآور عمل کردهاند که هر بازیسازی را به اضافه کردن حالت مذکور به اثر خود ترقیب میکند. به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، خاویر مارکویز (Xavier Marquis)، کارگردان بازی Rainbow Six Siege، در گفت و گوی خود با بلاگ دوالشاکرز از سبک بتل رویال صحبت و عدم تمایل خود مبنی بر اضافه کردن این حالت به بازی را اعلام کرده است. در صحبتهای مارکویز چنین میخوانیم: نه؛ من به سبک بتل رویال علاقهی چندانی ندارم. این ژانر خیلی خوب دارد مسیرش را طی میکند ولی ارتباط چندانی نمیتوان میان آن و بازی Rainbow Six Siege برقرار کرد. بازی ما اثری کاملا واقعگرایانه است و روندش کاملا به عملیاتهایی که در دنیای واقعی جریان دارند شبیه است؛ یک گروه آموزش دیده تا از یک مکان بهخصوص دفاع کند و گروه دیگر، برای عملیاتهای نفوذ و خرابکاری اعضایش را تعلیم داده است. فکر میکنم که ژانر بتل رویال برای بازی ما خیلی بزرگ و گسترده باشد و مطمئن نیستم که روزی بخواهیم آن را به Rainbow Six Siege بیاوریم. درنتیجه، برنامههای دیگر را امتحان خواهیم کرد.
بلاگ دوالشاکرز پس از مارکویز، سراغ کارگردان بازی یعنی لیروی آتاناسوف (Leroy Athanassoff) رفته و نظر وی را هم جویا شده است. آتاناسوف دیدگاهش را بدین صورت مطرح میکند: درحال حاضر، هیچ برنامهای برای اضافه کردن حالت بتل رویال به Rainbow Six Siege وجود ندارد. ما میخواهیم از طریق رویدادهایی که برگزار میکنیم، تجربه بهتری را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم.
سازندگان بازی از زمان انتشار Rainbow Six Siege تا به امروز، به شکلی کاملا جدی و قوی از بازیکنان و محتوای اثرشان پشتیبانی و همین تازگیها، یک نقشه و دو اپراتور جدید را برای بازی معرفی کردهاند. بازی Rainbow Six Siege اثر محبوب کمپانی یوبیسافت را هماکنون میتوانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4و پی سی تجربه کنید.
«بتل رویال» عبارتی است که این سالها در صنعت گیم به کرات شنیده میشود و به یکی از پرطرفدارترین سبکهای این مدیوم محبوب تبدیل شده است. آثاری مثل PUBG، فورتنایت و اواخر Apex Legends به قدری خوب، محبوب، تحسینشده و سودآور عمل کردهاند که هر بازیسازی را به اضافه کردن حالت مذکور به اثر خود ترقیب میکند. به تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، خاویر مارکویز (Xavier Marquis)، کارگردان بازی Rainbow Six Siege، در گفت و گوی خود با بلاگ دوالشاکرز از سبک بتل رویال صحبت و عدم تمایل خود مبنی بر اضافه کردن این حالت به بازی را اعلام کرده است. در صحبتهای مارکویز چنین میخوانیم: نه؛ من به سبک بتل رویال علاقهی چندانی ندارم. این ژانر خیلی خوب دارد مسیرش را طی میکند ولی ارتباط چندانی نمیتوان میان آن و بازی Rainbow Six Siege برقرار کرد. بازی ما اثری کاملا واقعگرایانه است و روندش کاملا به عملیاتهایی که در دنیای واقعی جریان دارند شبیه است؛ یک گروه آموزش دیده تا از یک مکان بهخصوص دفاع کند و گروه دیگر، برای عملیاتهای نفوذ و خرابکاری اعضایش را تعلیم داده است. فکر میکنم که ژانر بتل رویال برای بازی ما خیلی بزرگ و گسترده باشد و مطمئن نیستم که روزی بخواهیم آن را به Rainbow Six Siege بیاوریم. درنتیجه، برنامههای دیگر را امتحان خواهیم کرد.
بلاگ دوالشاکرز پس از مارکویز، سراغ کارگردان بازی یعنی لیروی آتاناسوف (Leroy Athanassoff) رفته و نظر وی را هم جویا شده است. آتاناسوف دیدگاهش را بدین صورت مطرح میکند: درحال حاضر، هیچ برنامهای برای اضافه کردن حالت بتل رویال به Rainbow Six Siege وجود ندارد. ما میخواهیم از طریق رویدادهایی که برگزار میکنیم، تجربه بهتری را برای بازیکنان به ارمغان بیاوریم.
سازندگان بازی از زمان انتشار Rainbow Six Siege تا به امروز، به شکلی کاملا جدی و قوی از بازیکنان و محتوای اثرشان پشتیبانی و همین تازگیها، یک نقشه و دو اپراتور جدید را برای بازی معرفی کردهاند. بازی Rainbow Six Siege اثر محبوب کمپانی یوبیسافت را هماکنون میتوانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4و پی سی تجربه کنید.
دیدگاه ها