shang chi in action

بازیگر چینی برای فیلم Shang-Chi


( )


10/( )

سریال

طبق خبرهای منتشر شده، مارول استودیو به دنبال استخدام یک بازیگر چینی برای فیلم Shang-Chi است که ممکن است به زودی معرفی شود.

ابر قهرمان شانگ چی

ماه آذر گذشته بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو به دنبال ساخت اولین فیلم ابرقهرمانی با محوریت ابرقهرمان آسیایی است و این کمپانی در نظر دارد تا فیلمی براساس شخصیت (شانگ چی) تولید و منتشر کند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از فرآیند استخدام بازیگر برای این فیلم ابرقهرمانی منتشر شده است. جاستین کرول، خبرنگار ورایتی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر گفت که مارول استودیو در حال بررسی و تست بازیگری از گروهی از بازیگران چینی که سنی تقریبا ۲۰ سال دارند، برای انتخاب و بازی در نقش اصلی فیلم شانگ چی است. مارول در واقع تنها از بازیگران چینی یا با اصلیت چینی تست بازیگری می‌گیرد و این موضوع شامل دیگر کشورهای آسیایی نمی‌شود.

انتخاب بازیگر

با این حال، این موضوع نمی‌تواند چندان باعث تعجب شود و در واقع مارول در اصل باید بازیگری چینی را برای نقش شانگ چی استخدام می‌کرد و حال به‌نظر می‌رسد که چنین هدفی را نیز در نظر دارد. همچنین با اینکه اطلاعاتی از هیچ یک از بازیگرانی که برای بازی در فیلم شانگ چی تست بازیگری داده‌اند، منتشر نشده، اما کرول می‌گوید که احتمال معرفی بازیگر نقش شانگ چی در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو در برنامه‌ای که بامداد یکشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، وجود دارد. با اینکه هنوز مشخص نیست که مارول به دنبال چه سنی برای بازی در نقش شانگ‌چی است، اما به‌نظر می‌رسد که بازه سنی مدنظر مارول کمی بالاتر از سن بازیگران محبوب طرفداران مثل لودی لین و لوئیز تن است. با این حال، باید حدود یک هفته دیگر برای مشخص شدن بازیگر احتمالی شانگ چی صبر کنیم.

فیلم های دستین دنیل کرتون

دستین دنیل کرتون، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم (بخش کوتاه‌مدت شماره ۱۲)، فیلم The  (قصر شیشه‌ای) و فیلم (فقط بخشش)، وظیفه کارگردانی فیلم شانگ چیرا بر عهده خواهد داشت. همچنین دیوید کالاهام، نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم (گودزیلا)، فیلم (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴)، فیلم (سرزمین زامبی ها: دابل تپ) و دنباله انیمیشن (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده دارد.



دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x