دانلود فیلم Abigail 2024


Abigail

( ابیگیل )

ابیگیل

به کارگردانی  Matt Bettinelli-Olpin

و نویسندگی


بازیگران

:  Melissa Barrera | Dan Stevens | Alisha Weir |

ژانر:

فیلم سینمایی ترسناک ,فیلم سینمایی هیجانی

دسته ها:

فیلم خارجی ,دوبله فارسی ,فیلم و سریال
109 دقیقه |

رده سنی:

+17 | انگليسي +دوبله فارسی |
10/7.1( 11,212 )
3.1/5 – (7 امتیاز)
آمريکا(2024 )
دلیل بروز رسانی : مناسب برای بالاتر از 18 سال
دوبله فارسی
Please login to bookmarkClose

فيلم Abigail

فیلم Abigail 2024 گروهی از جنایتکاران بالقوه دختر بالرین 12 ساله یک شخصیت قدرتمند دنیای اموات را ربودند، تنها کاری که باید انجام دهند تا 50 میلیون دلار باج بگیرند این است که یک شبه دختر را تماشا کنند. در یک عمارت منزوی، ربوده‌شدگان یکی یکی کم می‌شوند و با وحشت فزاینده‌ای متوجه می‌شوند که در داخل خانه قفل شده‌اند و هیچ دختر بچه‌ای معمولی ندارند.

لینک های دانلود فیلم Abigail 2024 دوبله فارسی


لینک های دانلود فیلم Abigail 2024 زبان اصلی


 

درباره Abigail بیشتر بدانید

فیلم Abigail 2024 یک فیلم ترسناک هیولایی آمریکایی به کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر جیلت بر اساس فیلمنامه‌ای از استفن شیلدز و گای بوسیک است. این فیلم بر اساس و بازسازی فیلم ۱۹۳۶ هیولاهای یونیورسال کلاسیک، دختر دراکولا ساخته شده است، و در آن بازیگرانی چون ملیسا باررا، دن استیونز، آلیشا ویر، کاترین نیوتون، ویلیام کتلت، کوین دورند، آنگوس کلاود (حضور فیلم پس از مرگ) و جانکارلو اسپوزیتو به ایفای نقش می‌پردازند.
ابیگیل بر روی گروهی از آدم‌ربایان تمرکز دارد که دختر یک شخصیت قدرتمند را دستگیر می‌کنند و باید مراقب او باشند، تا زمانی که ابیگیل ماهیت واقعی خود را به عنوان یک کودک خون‌آشام آشکار می‌کند و آنها را یکی یکی شکار می‌کند.
فیلم Abigail 2024 اولین نمایش جهانی خود را در جشنواره فیلم اورلوک در ۷ آوریل ۲۰۲۴ داشت و در ۱۹ آوریل ۲۰۲۴ توسط یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد. این فیلم عموماً نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد و فروش جهانی ۳۴ میلیون دلاری داشت.
در آوریل ۲۰۲۳، گزارش‌ها نشان دادند که شرکت رادیو سایلنس پروداکشنز در حال ساخت یک فیلم دلهره‌آور هیولایی برای یونیورسال پیکچرز است. این فیلم تحت کارگردانی مت بتینلی-اولپین و تایلر جیلت ساخته می‌شود، و با حضور چاد ویللا، ویلیام شراک، پل نینشتاین و جیمز وندربیلت به عنوان تهیه‌کنندگان فعال، استفان شیلدز و گای بوسیک به عنوان نویسندگان فیلم، توسعه یافته است.
این پروژه اقتباسی مدرن از یکی از شخصیت‌های کلاسیک یونیورسال خواهد بود و به عنوان «برخوردی منحصر به فرد از داستان افسانه‌ای هیولا و نشان دهنده یک جهت جدید برای تجلیل از شخصیت‌های کلاسیک» توصیف شده است.
اولاً، فیلم با عنوان اصلی ‘دختر دراکولا’ معرفی شده بود، اما بعداً تصمیم گرفته شد که آن را با عنوان ‘ابیگیل’ منتشر کنند. این فیلم به تازگی در ژانویه ۲۰۲۴ منتشر شده است. درباره بازیگران، ملیسا بارارا، دن استیونز، کوین دورند، آلیشا ویر، کاترین نیوتون، انگوس کلود و ویل کتلت به بازیگران اصلی پروژه پیوسته‌اند.
فیلمبرداری اصلی در دوبلین، ایرلند آغاز شده بود، اما به دلیل اعتصابات سگ-افترا موقتاً تعطیل شد. با این حال، فیلمبرداری در نهایت در دسامبر همان سال به پایان رسید. موسیقی فیلم توسط برایان تایلر ساخته شده است.
فروش‌های فیلم Abigail 2024 در گشتاپو‌ها به مبلغ ۲۸.۶ میلیون دلار رسیده است. منتقدان نظرات مختلفی دارند؛ اما در کل، فیلم نسبتاً مورد استقبال قرار گرفته و امتیازات متوسط مثبت را دریافت کرده است.
 

Abigail با ترافیک نیمه بهای داخلی

پخش آنلاین فیلم ها و سریال ها با زیرنویس فارسی و انگلیسی چسبیده

خلاصه انگلیسی Abigail

After a group of criminals kidnap the ballerina daughter of a powerful underworld figure, they retreat to an isolated mansion, unaware that they’re locked inside with no normal little girl.
لینک های دانلود فوری
لینک های دانلود فوری
برای تماشا یا دانلود به اشتراک ویژه نیاز دارید
ورود یا عضویت در رسانه بزرگ دی ال فارس nded">


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
44 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
seet1
4 ماه ها قبل

فیلم قشنگی بود من خوشم اومد

shani
4 ماه ها قبل

حتما ببینید!!!

dani
5 ماه ها قبل

زیرنویس انگلیسی می خواهم

2002m
5 ماه ها قبل

عالی

coreyaguilar
5 ماه ها قبل

فیلمش خیلی خوبه ببینیدش

آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
44
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x