دانلود سریال بی صدا فریاد کن 1386
سریال بی صدا فریاد کن
( بی صدا فریاد کن )
Scream Silently
به کارگردانی مهدی فخیمزاده
و نویسندگی
مهدی فخیمزادهبازیگران
: مهدی فخیمزاده | محمد صادقی | سارا خوئینیها |ژانر:
اجتماعی ,سریال اکشن ,سریال جنایی ,سریال درامدسته ها:
ایرانی ,سریال ,فیلم و سریال45دقیقه |
تعداد فصل
: |رده سنی:
| فارسی10/N/A( N/A )
ایران(1386 )
سريال سریال بی صدا فریاد کن
سریال بی صدا فریاد کن مردی پس از انتقال به یک بیمارستان نظامی بر اثر مصرف قرص های اکس می میرد. سردار باقری علت مرگ بیمار را جویا میشود و دکتر لیلا افخمی، افسر نیروی انتظامی در آن بیمارستان، گزارش خود را نسبت به تولید نادرست و بی رویه ی قرصهای اکس و برنج در کشور ارائه می کند و خود از سوی سردار باقری مامور رسیدگی به این پرونده می شود و …
لینک های دانلود سریال بی صدا فریاد کن
درباره سریال بی صدا فریاد کن بیشتر بدانید
سریال بی صدا فریاد کن بهکارگردانی مهدی فخیمزاده در 16 سال پیش یعنی سال 1386 در گونه ماجراجویی و مهیج تولید شده است. این سریال توانست نمره 6.6 از 10 را از سوی مردم در منظوم نمرهبندی سینما و تلویزیون کسب کند، که نشان از ارزش و کیفیت آن در نظر عموم مردم است. مهدی فخیمزاده بهعنوان تهیهکننده این سریال، آن را بهعنوان محصول شبکه ۲ سیما تهیه کرده است. سریال بی صدا فریاد کن در تاریخ 1402/03/24 پخش خود را آغاز کرد.اخیراً، مهدی فخیم زاده پروژه دیگری با نامسریال بی صدا فریاد کن در ژانر پلیسی را به پایان رسانده است. با تجربه و دانشی که از ساخت دو مجموعه پیشین او در این ژانر دارد، قابل انتظار است که مجموعه جدیدش نیز با کیفیت و ساختار برجستهای برخوردار باشد.
فصل سوم فعالیت و آثار مهدی فخیمزاده به حضور تلویزیونی او بازمیگردد. با وجود اینکه حضور او در تلویزیون به تعداد و زمان کمتری نسبت به فعالیتهای سینماییاش است، اما این حضور به عنوان یک فصل مجزا و شگرف در آثار او شناخته شده است.
فخیمزاده، کارگردان باهوش و خلاق، همواره در خلق آثارش به خواست و نظر مخاطب توجه و تلاش داشته است. او آثار موفق و پرفروشی مانند ‘تشریفات’، ‘مسافران مهتاب’، ‘خواستگاری’، ‘تاواریش’، ‘همسر’ و سریالهای ‘ولایت عشق’ و ‘خواب و بیدار’ را به دستاوردهای خود اضافه کرده است.
با توجه به تجربه و دانش گستردهای که مهدی فخیمزاده در زمینههای مختلف هنر سینمایی دارد، بررسی آثار او و شناخت دقیق از وجوه کاری و قابلیتهای منحصر به فرد او، الزاماً نیازمند یک نگاه جامع و کامل به پرونده و سابقهکاری او است. این کارگردان، یکی از برجستهترین و خلاقترین فیلمسازان حوزه سینما و تلویزیون ایران است که همواره در خلق آثارش به خواست و خواست مخاطب و تجربه نشده را به چالش میکشد.
فخیمزاده، با تجربهای طولانی در حوزه سینما، در زمانهای مختلف از حضور در تلویزیون فاصله گرفته است. با وجود محبوبیت و فروش بالای فیلمهایش، او در تلاش بود تا حضور مؤثرتر و جذابتر را در تلویزیون داشته باشد.
در پایان، محصولات هنری متعدد و گستردهای که تحت عنوان مجموعۀ آثار مهدی فخیمزاده قابل دسترس است، نشان از تلاش و خلاقیت بیپایان این هنرمند دارد.
موفقیت داوود میرباقری در سریال ‘امام علی(ع)’ را به جسورانه بودن اثرش نسبت میدهد و آن را بهعنوان یک کار شجاعانه توصیف میکند. او تصریح میکند که اگرچه این اثر به تهور نزدیک بود، اما اگر خودش در جایگاه میرباقری بود، این کار را انجام نمیداد. او به نقطهای اشاره میکند که برای خودش وحشتناک بوده است، به عنوان مثال نقش قطام و برخوردهای جدیدی که در داستان وجود داشت، حتی در سینمای آن زمان سابقهای نداشت. این نشان میدهد که کاری که میرباقری انجام داد، بسیار شجاعانه بوده است.
در مقابل، او خود را به عنوان یک فرد محتاط توصیف میکند و توضیح میدهد که ورودش به سریال ‘تنهاترین سردار’ به خواست شخص دیگری بود و دورخیزی در انتخاب نقش نداشت. اما به نظر میرسد که هدف میرباقری از ابتدا جلب توجه مخاطب عام بوده است. او همچنین به تجربههای تلویزیونی میرباقری اشاره میکند، به ویژه سریال ‘گرگ ها’.
سپس به سریال تلویزیونی ‘ولایت عشق’ کارگردانی شده توسط فخیم زاده اشاره میکند. این سریال با اقبال عمومی روبرو شده و جایزه مخاطبان خارج از کشور را نیز کسب کرده است. وجوه مثبت این سریال شامل جلوههای بصری و زیبایی شناسی آن بوده که شامل شگردها و جنبههای تکنیکی منحصر به فرد فخیم زاده بود.
در پایان، به نحوه خلق شخصیتها و پررنگ شدن نقشهای زنان در سریال ‘ولایت عشق’ اشاره میکند. فخیم زاده در خلق شخصیتهای قصه و جلب توجه به جزئیات حاشیهای و کشمکشهای دراماتیک، به جای حوادث اصلی، موفق عمل کرده است.
با این حال، فخیم زاده تلاش کرده است تا با حفظ باورپذیری و عمق تاریخ، شخصیتهای ساختگی را در سریال ‘ولایت عشق’ گنجانده و از هرگونه انحراف اذهان عمومی جلوگیری کند. این نشان میدهد که او به دقت و وسواس در خلق آثار خود توجه دارد و همچنین به تأثیرات نهایتاً آثار خود بر مخاطبان حساس است.
دیدگاه ها