1

دانلود رایگان برنامه WhatsApp Messenger برای اندروید


( )


10/( )

سریال

برنامه WhatsApp Messenger نرم افزار مشهور برقراری تماس صوتی و ارسال پیام های صوتی و متنی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. واتس اپ امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر اندروید از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! واتس اپ نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس و ویدئو ارسال کنید. 2 این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد. اگر شما هم به دنبال یک مسنجر بی نظیر، ساده، سریع و کاربر پسند می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.WhatsApp Messenger توسط توسعه دهنده WhatsApp Inc برای کاربران اندرویدی عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب 4.4 از 5 شده و بیش از 1 میلیارد دانلود رسمی را ثبت کرده است. 3 ویژگی برنامه WhatsApp Messenger: بدون هزینه: این برنامه به صورت کاملا رایگان و تنها با استفاده از اینترنت ارتباط برقرار میکند. ارسال و دریافت عکس ها، فیلم ها، اسناد، پیام های صوتی و غیره برقراری تماس های رایگان با دوستان و خانواده خود به صورت رایگان لذت بردن از چت گروهی با مخاطبین خود برای برقراری ارتباطات گروهی خانوادگی و کاری ارسال و دریافت پیام های خود در نسخه وب با استفاده از مرورگر برقراری تماس و ارسال پیام و فایل به دوستان خود در سراسر جهان بدون هیچگونه هزینه بین المللی لاگین بودن همیشگی بدون نیاز به نام کاربری و با استفاده از شماره تلفن ارسال پیام های آفلاین 4 تغییرات نسخه 2.18.312 حالا شما به راحتی می توانید پیام های صوتی طولانی ضبط کنید. هنگام ضبط یک پیام صوتی، فقط کشیدن تا ضبط قفل، بنابراین شما می توانید بدون ضبط انگشت خود، ضبط را ادامه دهید.
اگر شما یک مدیر گروه هستید، اکنون می توانید حقوق مدیر را از سایر شرکت کنندگان حذف کنید. مدیر در “اطلاعات گروه” را انتخاب کنید و روی “رد شدن به عنوان مدیر” ضربه بزنید.
مدیران گروه اکنون می توانند انتخاب کنند که چه کسی می تواند موضوع، نماد و توضیحات گروه را با رفتن به «اطلاعات گروه» و با استفاده از «تنظیمات گروه» تغییر دهد.
فایل نصبی برنامه whatsapp
دانلود
31,81 مگابایت
apk
گزارش خرابی
گزارش مشکل

چنانچه در دانلود فیلم /سریال /پخش آنلاین زیرنویس مشکلی وجود دارد به ما اطلاع دهید.

لطفا دقت کنید که در هنگام دانلود فیلتر شکن فعال نداشته باشید.

برای مطلع شدن از رفع مشکل می توانید آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

لینک
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x