4 19

دانلود رایگان بازی Pizza Connection 3 برای کامپیوتر


( )


10/( )

سریال

بازی Pizza Connection 3 یک بازی ویدئویی در سبک شبیه سازی و استراتژی است که توسط شرکت Gentlymad Studios با همکاری Assemble Entertainment توسعه یافته و به وسیله Assemble Entertainment در مارس 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. در بازی به عنوان یک مغازه دار که در درست کردن غذاهای فست فودی مهارت دارد به بازی می پردازید. در بازی باید بهترین پیتزاهای دنیا را درست کرده و کسب و کار خود را تبدیل به یک برند کنید. در بازی “تجارت پیتزا 3” شما با پشتکار بسیار وارد بازار پرسود و محبوب پیتزا و غذاهای فست فودی می شوید و باید با مدیریت خود یکی از بهترین ها در دنیا شوید.در بازی سیستم رتبه بندی قرار داده شده است که به تدریج بر اساس رضایت مشتریان و شرکت در مابقات مختلف به شما تعلق می گیرد. آیتم ها و ویژگی های مختلفی در بازی قرار داده شده است که می توانید از انها در زمان مناسب استفاده نموده و بهترین غذای فست فودی را تهیه کنید.
1

Make ’em a pizza they can’t refuse!
In addition to the series’ tried and true basic ingredients, economic simulation Pizza Connection 3 offers a number of hot new toppings! Work your way through a challenging campaign to rise from a simple pizza baker in the streets of Rome to the owner of the world’s most successful pizza chain! Use the famous Pizza Creator to design your own signature pizzas.
Show your competitors the way to sell pizzas and create a unique taste experience for your customers each time they visit one of your restaurants. Whether you do so by means of target group oriented advertising and great pizzas in stylish restaurants or by dancing along the crust of legality through the occasional use of sabotage and violence is entirely up to you. 2

سیستم مورد نیاز

Minimum:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista, 7, 8 64-bit
Processor: Intel i3 3rd Generation 3.0GHz, AMD A8 3.0GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GT 640, AMD Radeon HD7750, Intel HD 2500 / Intel HD4000, 1GB Vram
DirectX: Version 11
Storage: 5000 MB available space

Recommended:
Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5 5th Generation 3.5GHz, AMD FX 3.5GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 970, AMD Radeon R9 390, 4GB Vram
DirectX: Version 11
Storage: 5000 MB available space

راهنمای نصب

1- ابتدا قبل از Extract کردن فايل های بازی، آنتی ويروس خود را غير فعال کنيد.
2- تمام پارتهای بازی را از حالت Zip خارج کرده و با اجرای فايل setup به نصب بازی بپردازيد.
3- در آخر محتويات پوشه PLAZA را در محل نصب بازی کپی نماييد. 3

راهنمای دانلود

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یاFlashGet نصب کنید. برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود. در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود. فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید. چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد. کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.dlfasr.ir می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید. چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.
4
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x