4 10

دانلود رایگان بازی Megadimension Neptunia VIIR برای کامپیوتر


( )


10/( )

سریال

    بازی Megadimension Neptunia VIIR یک بازی ویدئویی در سبک اکشن و نقش آفرینی است که توسط شرکت Idea Factory با همکاری Compile Heart توسعه یافته و به وسیله Idea Factory در اکتبر 2018 برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شده است. این نسخه از بازی در واقع نسخه ای بهبود یافته از بازی است که در سال 2016 منتشر شده بود. داستان بازی از جایی آغاز می شود که جادوگرانی قدرتمند وارد نبردی بسیار سهمگین می شوند. در ادامه بازی برخی از جادوگران گروه های شرور را در دنیایی دیگر زندانی می کنند تا اندک انسان های باقی مانده در امان باشند. در بازی بار دیگر مرز بین دنیای انسان ها و شیاطین از بین رفته و انسان ها درگیر نبردی نابرابر می شوند. در این نسخه شاهد تغییرات در بخش های مختلف همچون گرافیک و سیستم مبارزات خواهید بود. در بازی “مگادایمنشیون نپتونیا” می توانید شخصیت خود را سفارشی سازی کرده و وارد بازی شوید. تمامی عناصر سیستم مبارزات همانند حملات سهمگین، دفع حملات و استراتژی های نبرد کاملا تغییر یافته و پیشرفته تر شده است. 1 35  

This enhanced version of 2016’s Megadimension Neptunia™ VII features smoother graphics courtesy of a new engine, a revamped battle system, and a whole new VR experience. Now, their dimensions and yours are connected! Hang out one-on-one with each of the Gamindustri Goddesses, listen to their conversations, and watch as the Goddesses react to you!

Gamindustri – a world sitting at the convergence of multiple dimensions. Of these existed the Zero Dimension, a world on the brink of collapse. Zero Dimension’s last guardian, Uzume Tennouboshi, waged a war against a mysterious evil known as the Dark CPU. Her desperate cries for help crossed dimensions and reached Neptune, the CPU of Planeptune, who would leave her world to join the fight.  

سیستم مورد نیاز

Minimum:
OS: Windows 7, 32bit, 64bit
Processor: Intel i5 2.3 GHz or AMD A9 2.9 GHz equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Graphics card with 1GB VRAM or more and compatibility with Direct X 11.0 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space
Sound Card: Direct Sound compatible sound card Recommended:
OS: Windows 10 64bit
Processor: Intel i5 3.3 GHz or AMD FX-8350 4.0 GHz equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 960、ATI Mobility Radeon R9 290 or greater
DirectX: Version 11
Storage: 9 GB available space
Sound Card: Direct Sound compatible sound card 2 2

راهنمای نصب

1- ابتدا قبل از Extract کردن فايل های بازی، آنتی ويروس خود را غير فعال کنيد.
2- تمام پارتهای بازی را از حالت Zip خارج کرده و با اجرای فايل setup به نصب بازی بپردازيد.
3- در آخر محتويات پوشه CODEX را در محل نصب بازی کپی نماييد.

مهم: ابتدا قبل از Extract کردن فايل های بازی، آنتی ويروس خود را غير فعال کنيد.

نسخه FitGirl: بازی های Fitgirl دارای نصبی فوق العاده آسان بوده و حتی احتیاج به کپی کردن کرک هم ندارند و به صورت پیشفرض کرک شده هستند. در ضمن باید خاطر نشان کرد که زمان نصب این بازی ها معمولا طولانی است. لازم به ذکر است این نسخه در‌ زمان انتشار آخرین آپدیت ها و بسته های الحاقی را به همراه خود دارد.

4 10

راهنمای دانلود

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، قبل از دانلود هرگونه فایلی، یک نرم افزار مدیریت دانلود مانند IDM و یاFlashGet نصب کنید. برای دانلود، به روی عبارت “دانلود” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود. در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود. فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید. چنانچه در مقابل لینک دانلود عبارت بخش اول، دوم و … مشاهده کردید تمام بخش ها می بایستی حتماً دانلود شود تا فایل قابل استفاده باشد. کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.DLFars.IR می باشد. تمامی حروف را می بایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید. چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.   3 2  


دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x