main 10

Plague Inc Evolved 


( )


10/( )

سریال

 توضیحات

 
 
بازی کامپیوتر Plague Inc Evolved یکی از بازی های سبک شبیه ساز و استراتژیک است که توسط Ndemic Creations طراحی و ساخته شده و در سال 2014 توسط کمپانی سازنده برای پلتفرم PC به بازار عرضه شده است . در این نسخه , ترکیبی منحصر به فرد از استراتژی و شبیه سازی واقع بینانه را تجربه کنید .
2
عامل های بیماریزا طاعون هر روز بیش از روزهای گذشته در جهان گسترده می شود و زمزمه های پایان تاریخ بشریت به گوش می رسد . جالب است بدانید در بازی با انواع روش های انتقال طاعون آشنا خواهید شد که در نوع خود بسیار جالب است . بیش از 35 میلیون نفر توسط طاعون آلوده شده اند .
1
حال زمان آن رسیده است تا به تنهایی و یا با تشکیل تیم هایی , در مقابل این بیماری خطرناک ایستاده و آن را ریشه کن کنید . بازی این اجازه را به شما می دهد تا در قسمت Multiplayer به همراه دوستانتان تیم هایی را تشکیل داده و با سایر افراد رقابت کرده و رتبه جهانی خود را بهبود بخشید .
 
3
جالب است بدانید بازی این امکان را به شما می دهد تا در آزمایشگاه های پیشرفته بر روی انواع طاعون مطالعه کرده و یا حتی مرگبارترین ایده های خود را خلق و با سایر دوستانتان به اشتراک گذارید . در کنار تمامی این موارد , از گرافیک خیره کننده و 3 بعدی بازی نمی توان گذشت . وجود بیش از 10 نوع مختلف بیماری , امکان استفاده از باکتری ها به عنوان سلاح و کنترل ذهن زامبی ها , وجود 18 سناریوی متنوع , امکان تطبیق استراتژی با توجه به شرایط موجود , ویژگی های خیره کننده گرافیکی , سازمان دیده بان بیماری , جهانی بیش از حد واقعی , اجرای استراتژی در دنیای واقعی و هوش مصنوعی پیشرفته و استفاده از داده ها و حوادث دنیای واقعی تنها بخشی از ویژگی های منحصر به فرد بازی است .
 
4
دیدگاه ها
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
آموزشهای پیشنهادی
فیلم و دانلود کردم چه طور زیرنویس و به فیلم اضافه کنم

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم و با زبان اصلی و صدای دوبله فیلم رو به صورت مجزا دانلود کردم ، چه طور صوت دوبله رو به فیلم اضافه کنم؟

آموزش چسباندن صوت دوبله فارسی به فیلم

فیلم چند زبانه است. چه طور صوت دوبله رو تغییر بدم؟

آموزش تغییر صوت فیلم های دوبله

در مورد امکانات پخش آنلاین نیاز به راهنمایی دارم!

راهنمای پخش آنلاین

برچسب ها
;
0
با ارسال نظراتتون باعث پیشرفت مجموعه میشید!x